پوردستان

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تمامی تحرکات نظامی منطقه توسط ایران رصد می‌شود، گفت: خرید تسلیحات به عربستان کمکی نمی‌کند و حکومتی که به مردمش متکی نباشد، قطعا با شکست روبرو خواهد شد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در گفت‌‌وگو با دفاع پرس اظهار داشت: ما به عنوان نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران، وظیفه داریم تا بنیه‌ی رزمی و توان عملیاتی و دفاعی خود را ارتقا دهیم.


وی تاکید کرد: باید همانند سال‌های گذشته و دوران دفاع مقدس با همدلی، انسجام و قدرت بیشتر در حوزه‌های دفاع زمینی، هوایی، دریایی و موشکی توانمان را افزایش بدهیم.

جانشین فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: تمام تحرکاتی که در منطقه انجام می‌شود، توسط ایران رصد می‌شود و قطعا متناسب با تحرکات و تهدیدات، ظرفیت‌های دفاعی و تهاجمی خود را افزایش می‌دهیم.

امیر پوردستان بیان کرد: قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم و نیروهای مسلح با پشتوانه مردمی هستند. اگر در دوران دفاع مقدس توانستیم به پیروزی‌هایی دست یابیم به این دلیل بود که مردم از نیروهای مسلح حمایت کردند. امروز نیز اگر به منطقه نگاهی بیاندازیم، می‌بینیم که مردم عراق و سوریه با تشکیل بسیج مردمی به پشتیبانی از نیروهای مسلح کشورشان آمده و داعش را شکست داده‌اند.

وی در پایان با اشاره به خرید تسلیحاتی عربستان از آمریکا، عنوان کرد: حکومتی که به مردمش متکی نباشد، قطعا با شکست روبرو خواهد شد و خرید تسلیحات و جنگ‌افزارها کمکی به او نمی‌کند. عربستان تلاش دارد، کشورهای همسایه خود و منطقه را در یک رقابت تسلیحاتی بیاندازد و این مساله راه به جایی نخواهد برد و بلکه سرمایه‌های کشورها را هدر می‌دهد و درمانده خواهند شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس