انفجار تروریستی در یک کنسرت در شهر منچستر انگلیس

بعد از حمله تروریستی شهر منچستر، پلیس آلمان تدابیر امنیتی بسیار شدیدی را به مناسبت جشن‌های روز کلیسا در برلین که از امروز در این شهر برگزار می‌شود اتخاذ کرده است.

 به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "برلینر سایتونگ"، بعد از حمله تروریستی روز گذشته شهر منچستر انگلیس که منجر به ۲۲ کشته و حدود ۶۰ زخمی شد نیروهای امنیتی در برلین نیز به  مناسبت جشن های بزرگ روز کلیسا که از امروز به مدت چهار روز وتا ۲۷ ماه می برگزار می شود به حالت آماده باش درآمدند.

البته سخنگوی پلیس آلمان اعلام کرد که هیچ علامتی برای خطر ترور مشخصی وجود ندارد؛ اما اقدامات و تدابیر امنیتی بسیار شدیدتری نسبت به سال های گذشته به مناسبت جشن های روز کلیسا در برلین انجام می شود.

از ۲۴ تا ۲۸ ماه می بیش از ۱۰۰ هزار بازدید کننده به مناسبت جشن های روز کلیسا به برلین می آیند. بخصوص به دلیل حضور باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در این جشن ها اقدامات امنیتی بسیار شدیدتری در نظر گرفته شده است.

یشتر آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان  نیز در پیامی ضمن ابراز تسلیت به مردم انگلیس بابت فاجعه منچستر اعلام کرد این حمله تروریستی عزم آلمان را در مبارزه با تروریسم را راسخ تر کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس