شبکه چهار

در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های گروه های مختلف شبکه چهار سیما معرفی شدند.

به گزارش مشرق، گروه های مختلف برنامه ساز شبکه چهار سیمابه مناسبت نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های خود را به شرح زیر اعلام کرده‌اند.

سری هفتم از برنامه تلویزیونی «راز» با اجرای نادر طالب زاده در شب های ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
تهیه کنندگی سری هفتم از برنامه «راز» بر عهده محمدرضا محمدی نجات می باشد و قرار است در سری جدید موضوعات مرتبط با جنگ نرم و گفتمان انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد.
جذابیت موضوعات و میهمانان در عرصه های مختلف که حرفی نو داشتند از جدی ترین مولفه های موفقیت مجموعه «راز» در سالهای گذشته بوده که در سری جدید این برنامه هم همین اصول حفظ و البته تقویت خواهد شد.
برنامه «راز» در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود و قرار است در ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 به صورت زنده در کنداکتور شبکه چهار سیما قرار گیرد.
"رهیافت" کاری از گروه فرهنگ و اندیشه دینی شبکه چهار سیما است که قرار است در آن شبهات دینی طرح و به آن پاسخ داده شود.
این برنامه به تهیه کنندگی محسن کرمی و با اجرای مشترک دکتر محمدتقی موحد ابطحی و محسن سُلگی در مدت زمان 45 دقیقه هر شب ساعت 21:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
مستند "محمد(ص) از نگاه غرب" عنوان ویژه برنامه دیگری از شبکه دانایی ویژه ماه مبارک است که هر شب بعد از اذان مغرب پخش می شود.
برنامه «گنبد مینا» با نمایش و تحلیل 17 سریال شاخص رمضانی ویزه برنامه دیگری از شبکه چهار سیما است که واحد تامین برنامه آن را برای پخش در شب های ماه رمضان تدارک دیده است.
این برنامه در 30 قسمت در مدت زمان 20 الی 30 دقیقه تهیه شده است و در آن قرار است 17 سریال شاخص رمضانی از سال 1380 تا 1395 پخش و بررسی شود.
"گنبد مینا" به تهیه کنندگی ملک ملکی هر سریال در دو قسمت پخش می شود و نکات اخلاقی و دینی موجود در آن توسط یک تیم نویسندگی هفت نفره به سرپرستی مهدی مافی استخراج و در قالب نریشن در برنامه خوانده می شود.
پادری، پایتخت 4، هفت سنگ، دودکش، خداحافظ بچه، سه دونگ سه دونگ، ملکوت، به کجا چنین شتابان، بزنگاه، اغماء،میوه ممنوعه، صاحبدلان، او یک فرشته بود، خانه به دوش، رانت خوار کوچک، پشت کنکوری ها وگمگشته سریال هایی هستند که برای «گنبد مینا» انتخاب شده اند.
مخاطبان شبکه چهار سیما می توانند "گنبد مینا" را در شب های ماه مبارک رمضان ساعت 22:30 تا 23 تما شا کنند.
مستند «شاهدان انقلاب» به تهیه کنندگی علی شعبانی کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که در 6 قسمت 15 دقیقه ای ویزه ۱۴ و ۱۵ خرداد به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
صحبت ها و گفت و گو های افرادی که در شکل گیری انقلاب نقش داشته اند به همراه تصاویر مستند پخش می شود.مرحوم بروجردی، مرحوم عمید زنجانی، مرحومه مرضیه دباغ، مرحوم عسگر اولادی، مرحوم صادق طباطبایی، بهروزی و ... از جمله شخصیت هایی هستند که وقایع انقلاب را از زبان آن ها می شنوید.
برقرای ارتباط زنده با نمایشگاه قرآن هر روز از دیگر برنامه های شبکه چهار سیما در ماه رمضان است.
جزء خوانی قرآن مجید هر روز در ارتباط زنده،سخنرانی های آیت الله جوادی آملی در برنامه «صهبای تسنیم» با موضوع تفسیر قرآن کریم، ویژه برنامه قرآنی 1451 ویژه تفسیر سوره ملک، سه شب احیاء و شب زنده داری در شب های قدر از دانشگاه تهران و دانشگاه امام صادق از دیگر برنامه هایی است که شبکه چهار سیما برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس