بیانیه

154 نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای جنایات رژیم بحرین را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، 154 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح (چهارشنبه) پارلمان طی بیانیه‌ای جنایات حکومت بحرین را محکوم کرده و نسبت به حکم شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اعتراض کردند.

متن کامل این بیانیه که احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با کمال تأسف حکومت بحرین در اقدامی نابخردانه و فرقه‌گرایانه بر اساس اتهامات واهی حکم ظالمانه‌ای علیه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از مراجع دینی مسلمانان صادر کرده است. صدور این حکم و تعرض روز گذشته به محل سکونت شیخ عیسی قاسم که بعد از سفر نامیمون ترامپ به منطقه و چراغ سبز آمریکا، انگلیس و صحنه‌گردانی حکام سعودی صورت گرفت موجب نگرانی شدید ملت شریف ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده است.

مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن شدید این اقدام ضددینی و غیرانسانی رژیم آل‌خلیفه و آل‌سعود بر حمایت خود از مردم بحرین در مسیر عزت و آزادی و کسب حقوق مشروع خود تأکید می‌نماید.

به رژیم آل‌خلیفه هشدار می‌دهیم ادامه سیاست‌های ضددینی در بحرین و بی‌توجهی به مطالبات مشروع مردم نتایج غیرقابل پیش‌بینی خواهد داشت.

مجلس شورای اسلامی حکم صادره علیه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم،‌ تعرض به منزل ایشان و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع و مظلوم را غیرقابل قبول می‌داند و از مسیرهای لازم برای احقاق حق مردم بحرین اقدام خواهد نمود.

دولت جمهوری اسلامی ایران نیز موظف است تمامی راهکارهای لازم برای حمایت از مردم بحرین و برآوردن مطالبات مشروع آنها را بررسی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس