کد خبر 728747
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
شبکه الجزیره

در پی انتشار برخی سخنان منتسب به امیر قطر درباره ایران، دولت امارات کانال ماهواره‌ای الجزیره و سایت این شبکه را فیلتر کرد.

 به گزارش مشرق، «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی در صفحه توییتر خود نوشت که سایت شبکه الجزیره در امارات فیلتر شده و پخش برنامه‌های آن قطع شده است.

برخی کاربران اینترنتی نیز تصویری از سایت الجزیره که قابل دسترسی نیست در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و از فیلتر شدن این شبکه در امارات خبر دادند.

رسانه‌های عربی بامداد امروز چهارشنبه اظهاراتی را به نقل از «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر درباره ایران، رژیم صهیونیستی و آمریکا منتشر کردند. با این وجود خبرگزاری قطر ساعاتی بعد این اظهارات را تکذیب کرد و اعلام کرد که انتساب آن به امیر قطر درست نیست.

اخبار منتشر شده در رسانه‌های عربی زبان از جمله «العربیه»، شبکه «اسکای نیوز عربی»، «روسیا الیوم» و چند مورد دیگر از این امر حکایت داشت که امیر قطر در اظهارات امروز خود تأکید کرده است: «ایران یک قدرت اسلامی است و هیچ عقلانیتی در دشمنی با ایران وجود ندارد».

تمیم بن حمد آل ثانی همچنین گفته است:‌ «ایران یک قدرت اصلی برای حفظ ثبات در منطقه است».

اما اینکه منشأ اصلی این اخبار در خبرگزاری های عربی زبان که همگی نیز منبع خود را خبرگزاری قطر اعلام کرده بودند، کجاست، هنوز مشخص نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس