صدا و سیما

همزمان با روز آزادسازی خرمشهر، مراسم گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان رسانه ملی با حضور رئیس سازمان در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط ‌عمومی رسانه ملی، در این مراسم که معاونان و مدیران وجمعی از همکاران ایثارگر صداوسیما حضور داشتند، از مقام جانبازان و ایثارگران تجلیل شد.

دکتر علی‌عسکری در این مراسم با یادآوری سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر و روز جانباز، پدیده انقلاب اسلامی را متاثر از اتکا به اسلام و ائمه‌معصومین(ع) دانست و گفت: انقلاب، بار امانتی را به دوش ما گذاشت که آن را تا مقاومت در مقابل استکبار غرب و شرق به‌عهده گرفتیم و نتیجه این شد که امروز ملت ایران ملتی برتر در جهان اسلام به‌شمار می‌آید.

رئیس سازمان صداوسیما خطاب به ایثارگران رسانه ملی تأکید کرد: شما صدای زنده دفاع مقدس و برکت و افتخار سازمان صداوسیما هستید و با حضور معنوی‌تان فضای سازمان را نورانی می کنید.

وی با اشاره به تغییر سنگر مبارزه در عصر کنونی تصریح کرد: اکنون جنگ نرم در دستور کار دشمن است و جنگ ما جنگ فرهنگی است. ما به برکت ایثار و شهادت‌طلبی فرزندان این وطن، اکنون در موضع نظامی مناسبی قرار داریم و امنیت را در کشور برقرار کرده‌ایم، اما نباید از جنگ فرهنگی غافل شویم.

دکتر علی‌عسکری افزود: نقش شما در این جنگ فرهنگی بسیار مهم است، چراکه شما آموخته مکتب مقاومت هستید و ایستادگی را در جنگ نرم به فرزندانتان یادآوری خواهید کرد.

رئیس رسانه ملی همچنین بر تقویت گفتمان امام و رهبری تأکید کرد و گفت: دشمن فعال است و از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی مترصد ضربه زدن و افول نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ نرم است، اما این امر هیچ‌گاه رخ نخواهد داد، چراکه ما هنوز متکی به دلاوری‌ها و رشادت‌های سال‌های دفاع مقدس و حضور امروز شما ایثارگران به عنوان پشتیبان نظام جمهوری اسلامی، هستیم و دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.

در پایان این مراسم، تعدادی از جانبازان نظرات، دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را در موضوعات مختلف سازمانی در حضور رئیس سازمان مطرح کردند. تقدیر از فاطمه حورالسادات شیبانی، فرزند پاسدار شهید وحید شیبانی، اجرای هنری خاطره دفاع مقدس با هنرمندی اصغر نقی‌زاده، بازیگر جانباز و اجرای گروه تواشیح جانبازان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس