سوریه - القریتین

در محور دوم عملیات که در حومه شرقی القریتین شهر انجام شد نیروهای مقاومت و سوری توانستند « ارتفاع الروس و سد القریتین» را به طور کامل پاکسازی کنند.

به گزارش مشرق، پس از آرامش چند ماهه در جبهه عملیاتی شهر القریتین در شرق استان حمص از صبح امروز نیروهای سوری و مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی و یگان موشکی، حملات گسترده ای را علیه مواضع تروریست های داعش در محور جنوبی و شرقی این شهر برای پاکسازی منطقه المحسه آغاز کردند و پس از درگیری های ۶ ساعته موفق به آزادسازی « ارتفاعات صوانه المحسه، المحسه و منطقه المحسه» شدند. در نتیجه این عملیات غافلگیرانه حدود ۵۴ تروریست داعش کشته و زخمی شدند.

**روی نقشه کلیک کنید**

در محور دوم عملیات که در حومه شرقی القریتین شهر انجام شد نیروهای مقاومت و سوری  توانستند « ارتفاع الروس و سد القریتین» را به طور کامل پاکسازی کنند.

نیروهای سوری و مقاومت  همچنین لحظاتی قبل در این محور موفق شدند ارتفاعات الخنزیر، الخضاریات، الاعمده، ام طویقیه، الاتصالات، منطقه سحاب مشتل و ایستگاه قطار» را نیز به طور کامل پاکسازی کنند.

عملیات پاکسازی ارتفاعات «کولا، نصرانی و ال شیخ» و منطقه «حفیر» در دستور کار نیروهای سوری و مقاومت است.

با پاکسازی های صورت گرفته در منطقه المحسه، نیروهای مقاومت ارتباط تروریست به اصطلاح میانه رو را در محور شرقی مسدود کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس