سریال

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «سرّ دلبران» از دلایل حذف این مجموعه تلویزیونی از جدول پخش ماه مبارک رمضان گفت.

به گزارش مشرق، «محمدرضا شفیعی» گفت: درباره حذف مجموعه «سرّ دلبران» از جدول پخش ماه مبارک رمضان به چند نکته می‌توان اشاره کرد. یکی اینکه زمانی که تولید سریال «سرّ دلبران» را شروع کردیم، ۱۰ قسمت فیلمنامه آماده داشتیم و در پیش تولید که کار اجرایی شد و دقیق‌تر شدیم، به این جمع‌بندی رسیدیم که چون هم مرکز زدایی کرده باشیم و هم اینکه کار سنتی و مذهبی است، تصویربرداری را از تهران بیرون ببریم.

وی ادامه داد: این تصمیم را در حالی گرفتیم که فیلمنامه در مختصات تهران نوشته شده بود. چندین شهر را کاندیدا کردیم و همین تغییر لوکیشن پروسه تولید را طولانی کرد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که کل قصه‌ها را در یزد پیش ببریم.

تهیه کننده وضعیت سفید اظهارداشت: همین موضوع برای ما یکسری تبعات داشت و کاری که در آن چندین ماه ۶۰ نفر در خارج از تهران زندگی کنند، کار مشکل می‌شود. این را بگذارید کنار اینکه بازیگران هم نتوانند به معنای طولانی خارج از 4تهران باشند. کمی به خاطر این موضوع با تاخیر و هفته اول اسفندماه کار را شروع کردیم و در نهایت کار تصویربرداری را یک ماه دیرتر آغاز کردیم.

شفیعی در ادامه عنوان داشت: نکته بعدی که باید به آن اشاره کنم این است که فیلمنامه «سرّ دلبران» فضای شلوغی دارد و از لحاظ تولید و شلوغی صحنه مانند وضعیت سفید است. هر سکانس برای مثلا ۲۰ بازیگر نوشته شده و همین موضوع کار را سخت می‌کند. صحنه‌های شلوغ و پر بازیگر دارد که همین ماجرا نیز  راندمان ضبط را پایین می‌آورد.

وی در ادامه گفت: نکته بعدی ماجرای پس تولید کار است. ما فکر کردیم که اگر بخواهیم «سرّ دلبران» را برای پخش در ماه مبارک رمضان برسانیم، برای رسیدن به آنتن موسیقی و مونتاژ و صداگذاری ضربه می‌خورد.

شفیعی افزود: به همین دلیل طی مذاکراتی که با آقای میرباقری معاون سیما و آقای کرمی و همچنین آقای حسنی در مرکز اوج داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که کار به دلیل محتوا و مضمونی که دارد در فضای مناسب‌تری و با کیفیت بالاتری به روی آنتن برود.

وی ادامه داد: البته این نکته را بگویم که ما همه تدابیر را برای رسیدن «سرّ دلبران» به آنتن ماه مبارک رمضان چیده بودیم و حتی این اواخر کار با دو گروه تصویربرداری پیش می‌رفت اما در نهایت توجه مدیران تلویزیون و تاکیدشان بر محتوا منجر شد که زمان پخش «سرّ دلبران» تغییر کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که امکان دارد سریال «سرّ دلبران» بلافاصله بعد از ماه مبارک رمضان به روی آنتن برود؟ نیز توضیح داد: بعید می‌دانم که این اتفاق بیافتد و در نهایت این مدیران تلویزیون هستند که برای این موضوع تصمیم می‌گیرند.

شفیعی در پایان در پاسخ دیگر مبنی بر اینکه احتمال دارد شبکه پخش مجموعه تلویزیونی «سرّ دلبران» از شبکه دو تغییر کرده و به شبکه دیگری منتقل شود نیز گفت: الان سیستم نمایشی در سیما متمرکز است و کار در اوج ساخته شده و باید ببینیم که تفاهمات این دو در چیست. از لحاظ موضوعی کار به شبکه یک می‌خورد ولی در نهایت «سرّ دلبران» با تصمیم دوستان پخش می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس