کد خبر 728414
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
یدالله صمدی

طی نظرسنجی که در برنامه «فرمول یک» انجام شد، مخاطبان این برنامه بهترین سریال در حوزه حماسه سوم خرداد را انتخاب کردند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - برنامه صبحگاهی شبکه یک با اجرای سیدعلی ضیاء در سری دوم خود هر سه‌شنبه به انتخاب بهترین‌ها در حوزه‌های گوناگون اقدام کرده است.
این نظرسنجی با انتخاب برترین معلم آغاز شد و مخاطبان به سعید حاجی‌زاده معلم فداکاری که سال 1380 در شهر قزوین کلیه خود را به دانش آموز 18 ساله خود اهدا کرد و 15 سال تمام کسی از ماجرای اهدای عضو او خبر نداشت، رای دادند.
برای سه شنبه بعد موفق‌ترین جوان ایرانی به رای گذاشته شد و الهام فرهمند بازیکن تیم ملی بانوان ایران انتخاب شد. در هفته گذشته نیز که انتخاب روحانی برتر به مردم سپرده شده بود، کمیل نظافتی روی آنتن آمد؛ روحانی که کلیه اش را به کودک ٨ ساله اهدا کرد و با فروش ماشین شخصی خرج درمان او را داد.
این هفته در «فرمول یک» برترین سریال حماسه سوم خرداد به داوری مخاطبان گذاشته شده بود که «شوق پرواز» توانست رای بیشتری را نسبت به «در چشم باد» و «کیمیا» از آن خود کند.
صمدی: شهاب حسینی اولین انتخاب من بود
یدالله صمدی کارگردان این سریال، با حضور در برنامه در سخنانی گفت: خوشحالم «شوق پرواز» برای سومین بار در بین سریالهای دفاع مقدسی انتخاب شده است و جا دارد از همه کسانی که رای دادند تشکر کنم و این موضوع انگیزه من برای کار را بیشتر می کند.
وی با بیان اینکه به روح شهید بابایی و سرکار خانم صدیقه حکمت همسر فقید ایشان سلام می فرستم، یادآور شد: شهاب حسینی اولین انتخاب من بود و خانواده شهید بابایی نیز از این موضوع استقبال کردند. شهاب آمد و سنگ تمام گذاشت. به نظرم اگر کسی غیر از او در این سریال بازی می کرد شاید چنین نتیجه ای به دنبال نداشت. پنجم خرداد اولین سالگرد درگذشت خانم حکمت همسر شهید بابایی در زادگاه ایشان در قزوین است و امیدوارم یاد ایشان همیشه زنده باشد. خانم حکمت و همسرشان فرزندان خوبی تربیت کرده اند. دختر این دو نیز در عرصه مستندسازی کار می کند.
«فرمول یک» شنبه تا چهارشنبه ها به تهیه کنندگی افشین حسین خانی ساعت 7 صبح روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس