خرمشهر

ویژه برنامه تلویزیونی «لبخند کارون» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، سه شنبه تا پنجشنبه این هفته به صورت زنده هر شب از شبکه افق پخش می شود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط عطف دوران دفاع مقدس است، روزی که دشمن بعثی و حامیان غربی اش دریافتند نمی‌توان با زور اسلحه، انقلابی را که پشتوانه مردمی دارد و رهبرش مرجع تقلیدی است که جز از خداوند نمی هراسد را شکست داد.

آزادی شهر خون و قیام طی عملیات «الی بیت المقدس» از نظر نظامی اهمیت زیادی داشت، شهری که پس از حمله نیروهای عراقی توسط جمعی از نیروهای داوطلب از شهرهای مختلف، به مدت 6 ماه و به صورت خانه به خانه در مقابل دشمن مقاومت کرده بود.

پیام امام راحل در مورد این حماسه بزرگ هم دارای ابعاد و حرف های بسیار بود، ایشان در پیامی که سوم خرداد سال 1361 به مناسبت آزادسازی خرمشهر صادر کردند فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

به همین مناسبت شبکه افق سیما طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه این هفته، ویژه برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر را به صورت زنده روی آنتن می‌رود. این برنامه با عنوان «لبخند کارون» طی این سه روز هر شب از استان خوزستان و کناره کارون پخش می‌شود و شامل بخش‌های مختلف همچون گفت‌وگو با بعضی از فرماندهان و فاتحان خرمشهر، جُنگ شادی، اجرای خوانندگان بومی و ملی، میان برنامه‌های مختلف و گزارش‌هایی از مناطق جنگی جنوب کشور خواهد بود.

نعمت الله مهدیانی تهیه‌کننده این ویژه برنامه است و وحید ایمانی و احسان متولی هم اجرای آن را بر عهده دارند.

همچنین قرار است گزارشی از تشییع پیکر شهدای گمنام یادمان شهدای والفجر اروندکنار که چهارم خردادماه صورت می‌گیرد در قالب این برنامه روی آنتن شبکه افق برود.

«لبخند کارون» سه شنبه تا پنجشنبه این هفته هر شب ساعت 22:00 به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت 15:30 روز بعد خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس