کاریکاتور

کاریکاتوریست و طنزپرداز مشهورگفت: توهین به کنار، چون توهین کردن روال معمول این دولت است و طی چهار سال گذشته نیز برای ما شنیدن حرف‌های توهین‌آمیز از سوی مسئولان دولت، عادی شده است.

به گزارش مشرق، کاریکاتوریست و طنزپرداز مشهور، درباره اظهارات وزیر ارشاد نسبت به هنرمندان تصریح کرد: شنیدن حرف‌های توهین‌آمیز از مسئولان این دولت برای ما عادی شده است، اما ای کاش حداقل وزیر ارشاد طوری حرف می‌زد که باعث آبروریزی هنرمندان دولتی نمی‌شد.
مازیار بیژنی در واکنش به اظهارات موهن رضا صالحی امیری که البته عذرخواهی وی و «شوخی» اعلام کردن حرف‌هایش را در پی داشت، گفت: البته مسئولان دولت ما زیاد حرف طنز می‌زنند و به شوخی خیلی علاقه‌مند هستند. اما شوخی اخیر وزیر ارشاد از آن شوخی‌های ناجور بود!
وی افزود: توهین به کنار، چون توهین کردن روال معمول این دولت است و طی چهار سال گذشته نیز برای ما شنیدن حرف‌های توهین‌آمیز از سوی مسئولان دولت، عادی شده است. اما ای کاش وزیر ارشاد طوری حرف می‌زد که حداقل آبروی هنرمندان حامی دولت و هنرمندانی که در تجمعات دولتی شرکت می‌کنند، نمی‌رفت. چون این حرف‌های وزیر ارشاد، این طیف از هنرمندان را ضایع کرد. یعنی با سخن وزیر ارشاد عملا این هنرمندان یک مشت آدم سفارشی هستند. هنرمندانی که پیش از این خودشان را هنرمند مستقل معرفی می‌کردند اما با اظهار نظر وزیر ارشاد، معلوم شد که هنرمند ستادی هستند.
بیژنی همچنین در بخش دیگری از حرف‌های وزیر ارشاد که طی آن رای‌دهندگان به رقبای حسن روحانی را طرفدار گفتمان خشونت و توهین دانسته بود هم گفت: احتمالا وزیر ارشاد این حرف را هم به شوخی گفته است. چون اگر این حرف شوخی نباشد به این معنی است که ما در کشورمان ظرفیت 16 میلیون نفر آماده خشونت داریم که برای دولت خیلی خطرناک هستند!
وی همچنین درباره عملکرد رضا صالحی امیری در مقام وزارت ارشاد هم بیان کرد: من در این مدتی که ایشان وزیر ارشاد بوده‌اند اصلا عملکردی از ایشان ندیده‌ام که بخواهم ارزیابی کنم. ایشان هیچ کاری به جز چند اظهار نظر نکرده است. اگر کاری کرده بگویید تا ما هم بدانیم.
گفتنی است وزیر ارشاد در اظهارنظری موهن که فیلم آن در شبکه‌های مجازی نیز منتشر شد خطاب به یکی از رقبای آقای روحانی گفته بود «اگر نیاز به هنرمند داشتید به من پیغام می‌دادید برایتان می‌فرستادم، این را جدی می‌گویم». سعید سهیلی کارگردان فیلم در حال اکران «گشت 2» از جمله اولین هنرمندانی بود که به این اظهارات واکنش نشان داد و خواستار عذرخواهی وزیر شد. قابل ذکر است نسخه بازبینی فیلم این کارگردان به شکل معناداری این روزها در فضای مجازی منتشر شده و به فروش فیلمش لطمه زده است.
 

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    9 4
    هنرمندان دولتی رو خوب اومدی
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    1 0
    برخی از هنرمندان به درد خانه فساد میخورن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس