کد خبر 728304
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
قاسم رضایی

دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی فرنگی المپیک گفت: بهرام مشتاقی به من لطف دارد، اما امسال شرایط کشتی‌گرفتن را ندارم.

به گزارش مشرق، قاسم رضایی درباره بازگشتش به کشتی و دعوت بهرام مشتاقی از او برای حضور در اردوهای تیم ملی گفت: مشتاقی به من لطف دارد، اما امسال کشتی نمی‌گیرم و شرایطش را هم ندارم. 

وی ادامه داد:‌ از طرفی زمان زیادی هم تا مسابقات جهانی نمانده است؛ برای آمادگی حضور در چنین رقابت‌های حداقل 5 تا 6 ماه زمان نیاز است. از سوی دیگر فقط 115 کیلوگرم وزن دارم و با این وزن نمی‌توان به جنگ کشتی‌گیران 130 کیلوگرمی رفت. منتظر می‌مانم تا تغییر اوزان اعلام شود و شاید بتوان تجدید نظر کرد.

دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی فرنگی المپیک تصریح کرد: در حاشیه جام جهانی صحبت‌هایی با مشتاقی برای بازگشت به کشتی داشتم؛ خودم هم دوست دارم برگردم، اما شرایط نسبت به گذشته خیلی سخت شده است. هم سن من بالا رفته و هم اینکه حضور در اردوها بدون حضور هم دوره‌ای‌هایم سخت است؛ حتی یک روز را هم در اردو سخت می‌گذرد.

رضایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم در آمل به کشتی‌گیران آموزش می‌دهم و از شرایط تمرین دور نیستم. سعی می‌کنم برای سال آینده خودم را آماده نگه دارم و اگر شرایط فراهم بود به روی تشک باز خواهم گشت. خوشبختانه در سنگین‌وزن هم کشتی‌گیران خوبی از جمله مهدی‌زاده داریم که در شرایط فعلی نیازی به حضور من نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس