کد خبر 728300
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
رضا شکاری

باشگاه روستوف روسیه طی نامه‌ای به باشگاه ذوب آهن اعلام کرد با رضا شکاری مذاکره نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن، در شرایطی که طی چند روز اخیر بار دیگر موضوع پیوستن رضا شکاری از ذوب آهن به روستوف مطرح شده است، باشگاه ذوب آهن لازم ‌می‌داند آخرین وضعیت این بازیکن خود را به اطلاع عموم برساند.


رضا شکاری که پیشتر بدون رعایت اصول قانونی با رها کردن تمرینات ذوب آهن راهی روسیه شد، پس از بازگشت به اصفهان نسبت به پیوستنش به روستوف و مراحل آن تفهیم شد.

از همین رو برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفت تا باشگاه ذوب آهن با رعایت شرایط شکاری و در نظر گرفتن تمام حقوق باشگاه ذوب آهن نسبت به این بازیکن در مورد شرایط جدایی شکاری تصمیمات لازم را اتخاذ کند. متاسفانه پس از برنامه ریزی‌های صورت گرفته بار دیگر مسیر جدایی شکاری و پیوستنش به روستوف از مسیر اصولی ترانسفر منحرف شد که با پیگیری صورت گرفته مشخص شد کمیته انضباطی بایستی در هنگام صدور رای برای رضا شکاری، نماینده باشگاه ذوب آهن را فرا می‌خوانده است و از طرف دیگر نامه باشگاه روستوف به ذوب آهن موکد این موضوع است که بایستی این انتقال در صورت رضایت ذوب آهن و از مسیر قانونی انجام شود.

در نامه روستوف به ذوب آهن آمده است:

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی

ذوب آهن 

جناب آقای سعید آذری

درپاسخ به نامه پیشین شما، مایلیم در خصوص بازیکن باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن، آقای رضا شکاری موارد مربوط را به اطلاع برسانیم.

احتراما به استحضار می رساند که ما هرگز هیچگونه مذاکره و ارتباطی با بازیکن نامبرده، رضا شکاری آغاز ننموده‌ایم. همچنین ما هیچگونه زمینه چینی یا توافقی با وی نداشته‌ایم. در حال حاضر نیز با وی وارد هیچگونه ارتباط، مذاکره یا تماس نداریم.

با این وجود، مایلیم ترانسفر این بازیکن به باشگاه خود را مدنظر قراردهیم. به همین منظور ، خواهشمند است چنانچه ماده خرید درخلال قرارداد در قرارداد بازیکن وجود دارد مبلغ دقیق خرید را به اطلاع ما برسانید تا ترانسفر بازیکن به این باشگاه طفق این ماده صورت پذیرد.

ما خواهان برقراری همکاری دوجانبه با آن باشگاه و تشریک مساعی هستیم.

با احترام

مدیرکل

پاول لوشیلوف

پی نوشت یک): در پایان باشگاه ذوب آهن تاکید می‌کند که رضا شکاری همچنان بازیکن باشگاه ذوب آهن است و صرفا جدایی او با رضایتمندی باشگاه ذوب آهن امکانپذیر خواهد بود.

:پی نوشت دو): مدیرعامل باشگاه ذوب آهن صبح امروز با آقایان وثوق احمدی و بهاروند در ارتباط با پرونده شکاری جلسه ای برگزار شد که در این جلسه مقرر شد حقوق کامل باشگاه ذوب آهن در ارتباط با این پرونده استیفا گردد.

پی نوشت سه): امیدواریم مدیر برنامه غیررسمی شکاری متوجه رفتارهای غیرقانونی و غیر حرفه ای اش در قبال این بازیکن باشد و بداند با به هم زدن تمرکز این بازیکن نه تنها برای خود او بلکه برای تیم ملی ایران مشکل ایجاد می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس