کد خبر 728295
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
رحیمی

رئیس فدراسیون هندبال به دنبال انتشار نامه‌ای مبنی بر انصرافش پیش از برگزاری مجمع این فدراسیون گفت: نامه دادم، اما صلاح دیدم استعفایم را پس بگیرم.

به گزارش مشرق، مجمع انتخابات فدراسیون هندبال ۱۷ اسفند ماه سال ۹۵ در حالی برگزار شد که علیرضا رحیمی رئیس اسبق این فدراسیون با کسب بیشترین آرا برای بار دیگر بر صندلی ریاست این فدراسیون تکیه زد. پیش از آن ثبت‌نام از حاضران در این انتخابات با جنجال فراوانی همراه بود؛ ثبت‌نام مهدوی رئیس مستعفی فدراسیون از سوی وزارت ورزش مورد تائید قرار نگرفت و رحیمی نیز طی نامه‌ای سرگشاده که در اختیار رسانه‌ها قرار داد، عنوان کرده بود که چنانچه مهدوی در انتخابات باشد، استعفا می‌دهد و اگر وی نیست در انتخابات خواهد ماند!

هرچند بعد از آن شایعاتی مبنی بر ارائه استعفای رحیمی به وزارت ورزش مطرح شد اما حیدری دبیر مجمع انتخابات فدراسیون هندبال گفته بود: هیچ نامه استعفایی تا به این زمان به دبیرخانه نرسیده است، اما امروز با انتشار نامه‌ای که رحیمی مبنی بر استعفا و کناره‌گیری از انتخابات به وزارت ورزش داده است، در یک رسانه منتشر شد.

علیرضا رحیمی در واکنش به اعتراض برخی از کاندیداها و انتشار این نامه گفت: این نامه وجود داشته و من آن را به وزارت ورزش بردم، اما صلاح دیدم استعفایم را پس بگیرم.

وی ادامه داد: نامه‌ای قابل اعتبار است که در دبیرخانه وزارت ورزش ثبت و شماره شده باشد؛ این نامه در همان زمان به درخواست خودم مبنی بر اینکه نامه اعمال نشود، پس گرفته شده و موضوع تمام شد.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: همان زمان هم حیدری دبیر مجمع گفته بود که هیچ نامه‌ای به دبیرخانه مجمع وصول نشده است.

وی گفت: اصل نامه در اختیار خودم است و الان برخی تصویر آن را منتشر می‌کنند. از نظر من این موضوع تمام شده است و مسئله‌ای نیست که بخواهم موضوع را از وزارت ورزش پیگیری کنم؛ کسانی که پیگیر این مسئله هستند، می‌توانند موضوع را از وزارت ورزش دنبال کنند.

مهدی حیدری دبیر مجمع فدراسیون هندبال گفت: در جریان استعفای آقای رحیمی نبودم و در حد شنیده‌ها در رسانه‌ها مطلع شدم. طبق قانون تا رئیس مجمع با استعفای کاندیدایی موافقت نکند، آن استعفا مورد قبول نیست؛ یک کاندیدا حتی می‌تواند انصراف ندهد ولی روز مجمع عدم حضورش به منزله انصرافش تلقی می‌شود.

وی تأکید کرد: کار مجمع فدراسیون هندبال به درستی و با صحت انجام گرفت، من اصلاً در جریان این نامه نبوده و نامه را ندیدم و هیچ اظهارنظری هم در این خصوص نمی‌کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس