کد خبر 728283
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
جوادی آملی

آیت الله جوادی آملی به ایام پایانی ماه شعبان و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کردند و بیان داشتند: از ‌اکنون آماده باشیم به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

به گزار ش مشرق،آیت الله جوادی آملی به ایام پایانی ماه شعبان و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کردند و بیان داشتند: از ‌اکنون آماده باشیم به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

این مرجع تقلید با اشاره به نزدیک بودن حلول ماه مبارک رمضان گفت: ازاکنون آماده باشیم به استقبال ماه مبارک رمضان برویم، به ضیافت الهی برویم.در این ضیافت هم می‌توان مهمان و هم می‌توان میزبان خدای متعال بود؛ چه در ماه مبارک رمضان انسان جزء «ضیوف الرحمان» می‌شود، چه در حج و عمره جزء «ضیوف الرحمان» می‌شود. فرمود من هم اگر دعوت بکنید می‌آیم، این حدیث نورانی
«أَنَا عِنْدَ الْمُنْکَسِرَةِ قُلُوبُهُم‏» همین است؛ اگر من را به عنوان مهمان دعوت بکنید و بشوید میزبان، من هم می‌آیم؛ اما من همه جا نمی‌روم «أَنَا عِنْدَ الْمُنْکَسِرَةِ قُلُوبُهُم‏». پس آنها که جمع بین میزبانی و مهمانی خداوند را داشته باشند «طوبی لهم و حسن مآب»  اما برای ما حداقل این است که حالا یا میزبان بشویم یا مهمان بشویم این راه باز است.

منبع: حوزه‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس