کد خبر 728148
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
مامیچ

سرمربی تیم العین امارات گفت:‌ به تیم استقلال تبریک می‌گویم اما تیم صعود کننده در بازی برگشت می‌تواند العین باشد.

به گزارش مشرق، زوران مامیچ پس از شکست تیمش مقابل استقلال گفت:‌ به تیم استقلال تبریک می‌گویم. برآیند ما برای این بازی ارسال از کناره‌ها بود.کاری که ما کردیم، استقلالی‌ها نیز انجام دادند. متأسفانه ارسال‌های بلند استقلال با یک اشتباه احمقانه از سوی تیم ما مواجه شد تا استقلال به برتری برسد. العین می‌تواند در بازی برگشت تیم صعود کننده باشد.

سرمربی العین در پاسخ به این سؤال که آیا تا به حال جو ورزشگاهی چون آزادی را تجربه کرده بود یا نه، خاطرنشان کرد: من قبلاً این همه تماشاگر و اتمسفر را تجربه کرده بودم. آرزوی هرکسی هست چنین تماشاگران و اتمسفری را داشته باشد. در نهایت هم بتواند به موفقیت برسد. این هدیه خدا به شماست.

مامیچ در واکنش به سؤالی که تیم‌های عربی وقت تلف می‌کنند و در بازی با استقلال هم العینی‌ها وقت تلف کردند، گفت: من راجع‌به تیم خودم می‌توانم صحبت کنم، نه در خصوص تیم دیگری! اگر سؤالی در خصوص تیم من پرسیده شود به آن پاسخ می‌دهم.

وی بار دیگر در خصوص اتمسفر استادیوم و اینکه می‌گوید این هدیه خداوند به شماست و با این اتمسفر میزبانی ایران را چطور دید، اظهار داشت: من آمده‌ام در نشست خبری در خصوص فوتبال صحبت کنم، نه اتمسفر استادیوم.

سرمربی العین پس از این سؤال با عصبانیت نشست خبری را ترک کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    0 0
    امان از خبرنگاران بی سواد. به جای فوتبال راجع به ظرفیت استادیوم سئوال کرده اند! راجع به برند لباس سرمربی تیم العین و سشوارش و خودوراش هم لابد می خواستند بپرسند که طرف در عین حیرت محل را ترک کرده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس