آیت الله نوری همدانی نمایه

مرجع تقلید شیعیان آمریکا را عامل فروش اسلحه در دنیا خواند و گفت: ترامپ در واقع برای گرفتن دلارهای نفتی عربستان به این کشور سفر کرده است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی سراسر کشور، با اشاره به حماسه پرشور انتخابات اظهار داشت: این انتخابات با حضور پرشور مردم همه دشمنان اسلام را مأیوس و بستر امنیت کشور را قوی‌تر کرد.


وی با سفارش به فرماندهان نیروی انتظامی افزود: باید همه در راه حق و صراط مستقیم قدم برداشته و در راه خود استقامت به معنی خسته نشدن و تحمل مشکلات داشته تا به کمال مطلوب برسیم.

آیت‌الله نوری همدانی بابیان آیاتی از قرآن کریم این‌گونه ادامه داد: خداوند به کلام صریح در قرآن بیان کرده است که انسان را در سختی آفریده و بدون زحمت هیچ راحتی و نتیجه مطلوبی را برای او نخواسته است.

وی یکی از ویژگی‌های انسان را طبق کلام خداوند سخت‌کوشی دانست و تصریح کرد: خداوند انسان را به گونه‌ای آفریده است که زود افسرده و دل سرد نمی‌شود و این نعمتی است که خداوند به انسان اعطا کرده است.

مرجع تقلید شیعیان با یادآوری سفارش امام خمینی(ره) گفت: ما مأمور به وظیفه هستیم نه نتیجه و شما با همین شعار هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته و سبب سربلندی اسلام شدید.

وی حضور ترامپ در عربستان را حضور آمریکا در حیات خلوت خود خواند و خاطرنشان کرد: ترامپ در واقع برای گرفتن دلارهای نفتی عربستان به این کشور سفر کرده و اتحاد دو مدافع تروریسم چیز جدیدی نیست.

استاد برجسته حوزه علمیه قم آمریکا را عامل فروش اسلحه در دنیا خواند و گفت: چطور کشوری که خودش میلیون‌ها دلار اسلحه به عربستان می‌فروشد از ایران می‌خواهد که موشک برای دفاع از حریم کشورش نداشته باشد.

آیت‌الله نوری همدانی عربستان را عامل کشتار مردم یمن دانست و تصریح کرد: چطور دو عامل و مدافع تروریسم می‌خواهند ایران را که همیشه مدافع مظلومین و مستضعفین است، منزوی کرده و با کشورهای دیگر علیه ایران متحد شوند.

وی در ادامه با اشاره به سند 2030 یادآور شد: این سند یک خیانت بوده و ما آن را نمی‌پذیریم، ما و حوزه علمیه تابع رهبری بوده و چنانچه رهبری این سند را بپذیرد ما نیز آن را می‌پذیریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس