شف محموله سلاح و موشک های انگلیسی

نیروهای جبهه مقاومت سلاح های ساخت رژیم صهیونیستی را در بادیه الشام کشف کردند .

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از جنوب سوریه حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات در  منطقه بادیه الشام در امتداد جاده راهبردی «دمشق_بغداد» با حملات ناگهانی علیه مواضع تروریست های به اصطلاح میانه رو «مغاویر الثوره و اسود الشرقیه» موفق شدند مرکز پژوهشی«تحقیقات علمی» را در منطقه به طورکامل پاکسازی کنند.

در این درگیری ها که چندین ساعت به طول انجامید حدود ۳۲ تروریست کشته و زخمی کنند.

در این عملیات نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند مقادیر زیادی سلاح ساخت رژیم صهیونیستی را در مقرهای تروریست ها در مرکز پژوهشی به غنیمت بگیرند.عملیات نیروها به سمت سه راه الزرقا همچنان ادامه دارد و با احتیاط صورت می گیرد.در حال حاضر نیروها از محیط سه راه الزرقا تا روستای التنف ۲۷ کیلومتر فاصله دارند.

یک منبع میدانی در جنوب سوریه در گفت وگو با مشرق به جزئیات سلاح های کشف شده ساخت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این عملیات سلاح  های از جمله فشنگ، تیربار، دوربین دید در شب، تجهیزات مخابراتی، دستگاه های شنود، انبوهی از نارنجک های دستی و  قناصه در مقرهای گروه های تروریستی به اصلاح میانه رو کشف شد.

از سویی دیگر نیروهای فدائیان قدس فلسطینی در شرق استان حمص ( حومه شهر تدمر) از صبح امروز عملیاتی را علیه مواضع عناصر تروریستی داعش انجام دادند و پس از چندین ساعت درگیری ساعتی قبل توانستند با کشته و زخمی کردن ۱۸ تن از عناصر تروریستی در محور شمال شرقی شهر تدمر پیشروی کنند. نیروهای فدائیان قدس در جریان این درگیری ها توانستند تعدادی از ارتفاعات « عبیره» را تحت کنترل خود درآورند.

به گزارش مشرق با اعزام نیروهای جبهه مقاومت از حومه شهر تدمر به جنوب سوریه، نیروهای مقاومت فلسطینی در این محور ( حومه شهر تدمر) جایگزین شده اند و مسئولیت پیشروی  و عقب راندن تروریست ها را بر عهده گرفتند.

**برای دیدن اندازه اصلی نقشه روی آن کلیک کنید**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • AE ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    24 2
    مرگ بر امریکا و اسرائیل و عربستان سعودی و ترکیه عثمانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس