کد خبر 727941
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
مختارنامه

تهیه کننده سریال "میرآب" با اشاره به اینکه این اثر به موضوع آب و کمبود آب می‌پردازد، گفت: شهرک "مختارنامه" هم اکنون قابل استفاده نیست.

به گزارش مشرق، محمود فلاح تهیه کننده سریال تاریخی "مختارنامه"  گفت: به زودی تولید یک سریال تاریخی به نام " میرآب " را آغاز می‌کنیم.
وی ادامه داد: این سریال به کارگردانی کیومرث پور احمد و برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.

تهیه کننده مختارنامه

فلاح تصریح کرد: این سریال به موضوع آب، کمبود آب و وضعیت قنات‌ها می‌پردازد و از زمان ناصر الدین شاه قاجار آغاز می‌شود و تا زمان کنونی ادامه پیدا می‌کند.
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: نگارش فیلمنامه این اثر تاریخی به بخش‌های پایانی خود نزدیک است و نگارش را کیومرث پوراحمد به همراه یک گروه بر عهده دارند.
تهیه کننده سریال "میرآب" توضیح داد: امیدوارم مبلغی که برای ساخت این سریال در اختیار ما قرار می‌گیرد به اندازه‌ای باشد که بتوانیم از آن دسته هنرپیشه‌هایی که دلمان می‌خواهد، استفاده کنیم، اما اگر پول به اندازه کافی وجود نداشته باشد، چنین امکانی نیست به همین دلیل به دنبال جذب حامی مالی هستیم.

مختارنامه

وی یادآور شد: این سریال تاریخی هنوز به مرحله انتخاب بازیگران نرسیده و شاید سه هفته آینده به این مرحله برسد. یک پروژه دیگر هم دارم که هم‌اکنون در مرحله نگارش به سر می‌برد.
تهیه کننده سریال تلویزیونی "مختارنامه" همچنین گفت: وزارت نیرو و سازمان آب برای ساخت سریال "میرآب" موافقت‌هایی داشته‌اند که بر این اساس قرار است بخشی از بودجه سریال را تامین کنند.
وی توضیح داد: برای ساخت سریال "میرآب" بیشتر از مناطق طبیعی به ویژه مناطق کویری استفاده می‌کنیم و در همین راستا در اصفهان و اطراف این شهر تصویربرداری خواهیم داشت. "میرآب" در لغت به معنی افرادی است که در گذشته‌ای دور آب را بین ساکنان یک محله تقسیم می‌کردند.

شهرک مختارنامه

فلاح افزود: شهرکی که برای تصویربرداری سریال "مختارنامه" ساخته بودیم، سالانه تعمیر می‌شد، اما هم اکنون چند سال است که بازسازی نشده است و به همین دلیل قابل استفاده نیست.
وی خاطرنشان کرد: این شهرک که دربردارنده طراحی‌های صحنه و همچنین ساخت دکور برای سریال "مختارنامه" است، آسیب دیده و به مالک آن تحویل داده شده است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس