کد خبر 727681
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
والیبال

بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی همراه با تماشاگران تشویق ایسلندی انجام دادند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست جمهوری آذربایجان عنوان قهرمانی و مدال طلای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را از آن خود کرد تا اقتدار والیبال ایران در این بازی ها را با سومین قهرمانی ثابت کند.

* بعد از پایان بازی بازیکنان تیم ملی بهروز عطایی، سرمربی خود را به هوا پرتاب کردند.

* بازیکنان به سمت تماشاگران ایرانی رفتند و به همرا هم تشویق ایسلندی را انجام دادند.

* بازار سلفی پس از قهرمانی میان بازیکنان داغ بود و اکثر آنها با موبایل های خود عکس های یادگاری می‌گرفتند.

* بعد از پایان بازی و قهرمانی ایران تماشاگران آذربایجانی سالن را ترک کردند و منتظر برگزاری جشن قهرمانی ایران نشدند. همین اتفاق سبب شد تا تماشاگران ایرانی که در ضلع شمال شرقی سالن مستقر بودند به جایگاه اصلی بیایند و از آنجا جشن قهرمانی را دنبال کنند.

* تیم والیبال جوانان ایران در مرحله نیمه نهایی با شکست ترکیه فینالیست شد و تیم جمهوری آذربایجان با شکست الجزایر به دیدار نهایی راه یافت.

* تیم ملی والیبال ایران در سال 2005 با هدایت پارک کی وون و تیم ملی ب والیبال ایران در سال 2013 با هدایت زنده یاد حسین معدنی به مدال طلای نخستین و سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی دست یافت و تیم ملی والیبال جوانان نیز در سال 2017 به اقتدار والیبال ایران در بازی ها تداوم بخشید.

* جمهوری اسلامی ایران سال 2009 میزبان دومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بود که به دلیل کارشکنی برخی کشورهای عربی این رقابت ها برگزار نشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس