معمای شاه

بازیگر سریال معمای شاه گفت: این روزها زمینه کار برای بسیاری از بازیگران کم شده و دلیل اصلی آن وجود بازیگر سرمایه‌گذار است که بسیار باب شده است.

به گزارش مشرق، فخرالدین صدیق شریف درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: فعلاً مشغول کار خاصی نیستم. چندین سناریو به من پیشنهاد شده که جدی‌ترین آن بازی در مجموعه‌ای در شبکه خانگی بوده اما هنوز قطعی نشده است.
وی در مورد کم‌کاری خود در ماه‌های اخیر افزود: این روزها زمینه کار برای بسیاری از بازیگران کم شده و دلیل اصلی آن وجود بازیگر سرمایه‌گذار است که بسیار باب شده است. این بازیگر سرمایه‌گذاران وقتی به پروژه‌ای می‌آیند با خودشان تیم و گروه دیگری را آورده و به نوعی کل مجموعه را در دست می‌گیرند.
بازیگر سریال "ابراهیم خلیل الله" ادامه داد: با حضور این افراد، تهیه کننده برای تامین سرمایه مجبور به پذیرش آنان و عواملی می‌شود که با خود می‌آورند.
وی از تجربه شخصی خود در این زمینه گفت و ادامه داد: اتفاقاً من تجربه چنین اتفاقی را در زندگی‌ام داشته‌ام. به عنوان مثال کاری به من پیشنهاد شد و قرار بر ارسال فیلمنامه بود اما انگار در بین راه فیلمنامه را شخص دیگری گرفت و هیچ وقت به من نرسید.
صدیق شریف با اشاره به نبود تولیدات متنوع خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات عمده ما در سینما و بازیگری نبود تولیدات متنوع است. به دلیل نبود این تنوع کارگردان به دنبال بازیگرانی نسبتاً شبیه رفته و در همین راستا استفاده از بازیگران با خصایص مختلف کمتر می‌شود. بالاخره هرکاری و هر اثری یک تعداد محدود بازیگر دارد و وقتی کارها شبیه هم شوند به  یکسری بازیگر تکراری کار می رسد و اکثراً بیکار می‌مانیم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس