جبهه مردمی

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب، بر ادامه پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش مشرق؛ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پی حماسه پرشکوه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیانیه‌ ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ وَاذکُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَیکُم إِذ کُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلوبِکُم فَأَصبَحتُم بِنِعمَتِهِ اِخوانا

و همگی به ریسمان خدا ( قرآن و اسلام) چنگ زنید و پراکنده نشوید! و نعمت بزرگِ  خداوند را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید و او میان دلهای شما الفت ایجاد کرد و به برکتِ نعمتِ او برادر شدید.

ملت شریف ایران

حضور پرشور شما در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر چشم جهانیان را به خود خیره کرد. بدون شک خلق این حماسه که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و موقع شناسی شما مردم بصیر ایران به رغم تبلیغات گسترده دشمنان برای دور کردن شما مردم از صندوقهای رای صورت گرفت، پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی وملت ایران رقم زد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیروزی در رقابت های انتخاباتی و جلب اعتماد مردم برای ادامه خدمت در جایگاه ریاست جمهوری را به رئیس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام والمسلمین روحانی تبریک می گوید.

*همچنین تقدیر و امتنان خود را از نامزدهای مورد تایید جبهه مردمی نیروهای انقلاب به ویژه جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف که با حضور، تلاش و از خود گذشتگی ، بسترهای خلق نشاط سیاسی، ارائه الگویی ماندگار از رقابت پاک انتخاباتی و نمایندگی از مطالبات واقعی مردم و در نهایت خلق حماسه ماندگار ۲۹ اردیبهشت را فراهم آوردند ، ابراز میداریم و نیز از همدلی و همراهی سایر نامزدهای محترم جبهه که در فرایند رسیدن به وحدت و حمایت از نامزد نهایی ، تلاش وافر داشته و به گرم شدن فضای انتخابات کمک کرده اند، تشکر می کنیم.

شعارها و برنامه های نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب که خواهان تغییر وضع موجود و پیگیر تحقق مطالبات واقعی مردم به ویژه در حوزه اشتغال ، تولید ، بهبود معیشت ، ارتقاء سطح زندگی و مبارزه با فساد ، رانت خواری و اشرافی گری بودند ، می تواند سرمایه گرانبهایی برای دولت بعد باشد که در روزهای پایانی رقابت های انتخابات، برخی از این برنامه ها همچون ایجاد سالانه یک میلیون شغل ، افزایش یارانه محرومان و اعطای کارانه به بیکاران را به وعده های انتخاباتی خود افزود.

سخن مشترک همه نامزدهای ریاست جمهوری، حل مشکلات اقتصادی کشور بخصوص بحران بیکاری و رکود، مشکلات زیست محیطی و رفع ناهنجاری های اجتماعی بود. حال که رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده و مردم همانند دوره های گذشته فرصت دوباره ای به دولت مستقر برای تکمیل برنامه ها و اقدامات خود داده اند، از رئیس جمهور منتخب می خواهیم با تکیه به توان داخلی و ظرفیت عظیم جوانان کشور اقدام موثر و عاجلی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم صورت دهد و از ورود به راه حل های نادرست تجربه شده همچون اعتماد به دشمنان ملت و تکیه بر بیگانگان خودداری نماید.

از آنجا که موفقیت دولت ها را موفقیت نظام اسلامی و در راستای  منافع مردم می دانیم آمادگی خود را برای کمک به دولت منتخب در راستای حل مسائل اصلی کشور اعلام می داریم و در عین حال اعلام می کنیم در صورتی که دولت دوازدهم اولویت های اصلی ملت را به فراموشی بسپارد و یا بخواهد با اتخاذ راهبردهای اشتباه یا در افتادن به امور سطحی و حاشیه ای فرصت چهارساله خدمت را ضایع نماید، در جایگاه منتقد و مطالبه گر ، تلاش خود را جهت قرارگرفتن دولت در مسیر کارآمدی و حل مشکلات واقعی ملت به کار خواهیم بست.

سخنی با اعضاء و هواداران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در ماه های گذشته با همه توش و توان خود به میدان آمده و خاطره دوران شکوهمند و افتخار آمیز دفاع مقدس را زنده کردند.

برادران و خواهران انقلابی:

ما با یکدیگر تجربه جدیدی را در وحدت و انسجام و هم افزایی نیروهای انقلاب آغاز کردیم که در مدتی کوتاه بحمد الله دستاوردهای عظیم و بی بدیلی داشت. امروز دهها هزار بلکه میلیون ها تن از نیروهای انقلاب که دل در گرو آرمانهای انقلاب دارند و از وضع موجود اداره کشور ، مشکلات مردم و مطالبات بر زمین مانده مردم و رهبری رنج می برند، زیر یک پرچم واحد گردآمده و با اراده ای پولادین، مصمم به نقش آفرینی در ترویج و تعمیق گفتمان انقلاب و رهبری و اصلاح امور کشورند.

ما هر چند در اولین گام عملی خود برای تشکیل یک دولت کارآمد ، مومن و انقلابی توفیق نیافتیم اما رای قریب ۱۶ میلیون مردم آزاده این کشور به نامزد مورد تایید جبهه مردمی حاکی از وجود یک خواست و اراده جدی و غیرقابل انکار برای تغییر وضع موجود به نفع مردم و مستضعفان است و این چیزی نیست که دولت ها و صاحبان قدرت و ثروت بتوانند آن را نادیده بگیرند و بی گمان در مقابل آن سر تسلیم فرود خواهند آورد!  

انتخابات پایان راه نیست، آغاز یک مرحله جدید است و از این پس مصمم تر از گذشته راهی را که برای اعتلای کشور و حل مشکلات مردم آغاز کرده ایم ، ادامه می دهیم و هم چنان که رهبر فرزانه ما فرمود "خرمشهرها در پیش است" خود را برای عرصه های سخت و دشوار دفاع از انقلاب و پشتیبانی از مردم آماده و آماده تر می کنیم و در این راه از تهدید دشمنان و ملامت ملامت گران نمی هراسیم.   بحول الله و قوته.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ۹۸/۲/۳۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 40
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    25 35
    بازم مثله همیـشه هیـــــــــــــچی درست نمیشه !! ایران را باید بکوبند از اول بسازند
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    17 34
    بازم مثله همیـشه هیـــــــــــــچی درست نمیشه !! ایران را باید بکوبند از اول بسازند
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    30 7
    ار اول معلوم بود
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    42 18
    از امروز باید شمارشگر عمل به وعده‌های دولت را روشن کرد و به هیچ عنوان اجازه‌ی فراموشی یا انکار مجدد وعده‌ها را به دولت نداد. برای تک‌تک وعده‌ها باید روزانه مطالبه داشت و گرنه چشم به هم بزنیم این ۴ سال هم می‌گذرد و دولت دوباره زیر وعده‌هایش خواهد زد.
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      26 9
      عزیزم شما واقعا منتظری دولت به وعده هاش عمل کنه با این پیروزی اینا با کمال پررویی میگن ما به همه وعده ها عمل کردیم مردم هم تائید کردن
    • SE ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      25 11
      نیازی نیست. دوباره با ترساندن مردم رای می آورند. نیازی به عملکرد نیست.
    • سعید IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      13 3
      نیروهای انقلاب لطفا اتحاد خودرا حفظ کنید حتما نتیجه خواهد داد
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    26 9
    از امروز باید شمارشگر عمل به وعده‌های دولت را روشن کرد و به هیچ عنوان اجازه‌ی فراموشی یا انکار مجدد وعده‌ها را به دولت نداد. برای تک‌تک وعده‌ها باید روزانه مطالبه داشت و گرنه چشم به هم بزنیم این ۴ سال هم می‌گذرد و دولت دوباره زیر وعده‌هایش خواهد زد.
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    50 14
    انتخابات هنر ترساندن است. فرق ندارد در ایران یا آمریکا یا فرانسه یا مصر یا روسیه و... باشد. مردم هیچ گاه فرصت و حوصله تحلیل راهکارها و برنامه های افراد را ندارند. در عوض همیشه این سلاح برنده ترس است که برنده را مشخص می کند. برنده کسی است که بیش از دیگران بتواند مردم را بترساند. دیدید در فرانسه مردم از ترس نژاد پرستی لوپن به ماکرون رای دادند. در روسیه مردم از ترس بازگشت به شرایط نکبت بار قبل از پوتین است که به او رای می دهند. در آمریکا عده ای از مردم از ترس نژاد پرستی ترامپ به کلینتون رای دادند و عده ای هم از ترس جنگ طلبی کلینتون بود که به ترامپ رای دادند. در ایران هم مردم از ترس وقوع جنگ به دست رییسی بود که به روحانی دادند. اما نکته این جا است که آیا دست رییسی برای مقابله به مثل خالی بود؟ پاسخ منفی است. رییسی کافی بود نشان دهد آنچه همیشه در دنیا سبب وقوع جنگ می شود صرفا رفاه طلبی و آرامش پرستی است. مشاوران رییسی باید همان تکه از مستند روحانی که جنگ تحمیلی 8 ساله را نشان داد را در مستند خود نشان می دادند و البته اضافه می کردند این جنگ زمانی رخ داد که رییس جمهور وقت یعنی بنی صدر فردی صلح طلب بود! زمانی که سرانه و بودجه نظامی ارتش بشدت کاهش یافت. سربازی به یک سال تقلیل یافت و به تهاجمات مرزی توسط صدام بکلی بی توجهی شد تا صلح حفظ شود! و نشان می داد که الان هم همان رویه به گونه ای دیگر در پسابرجام برقرار شده است. رییسی باید ماجرای صلح 598 را نشان می داد که نتیجه اش تنها و تنها جری تر شدن صدام و حمله مجدد وی به ایران و تصرف همه آن مناطقی بود که با زحمت و خونهای بسیار آزاد شده بود. نتیجه اسیر دادن بیش از کل اسرای قبل از آن در جنگ بود. رییسی باید ماجرای لیبی را نشان می داد. سرنوشت کشوری که روزی انقلابی بود اما ابتدا صنایع هسته ای و سپس موشکی خود را حذف و کاهش داد اما نتیجه اش الان این است که می بینید و نشان می داد چطور شصت سال است کره شمالی مورد تهدید آمریکا است اما جنگ نمی شود! چرا که سگی که زیاد پارس کند پاچه نمی گیرد . رییسی باید نشان می داد که اتفاقا جنگ زمانی رخ می دهد که دشمن ظاهر دوست به خود می گیرد. مثل وقتی که بشار اسد و جان کری سر یک میز شام غذا خوردند و ششماه بعد جنگ شد! آری. کافی بود رییسی همین چیزها را در مناظره ها عنوان می کرد و در مستند خود نشان می داد
    • مجید IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      33 10
      سلام بزرگوار. مطلب شما نشان می دهد که شخص مطلعی هستید ولی جسارتا حقیر نقدی بر نوشته شما دارم. اگر نگاهی به تعداد آرای شرکت کنندگان در چند دوره ی قبل بیندازیم مشخص می شود که تعدادی از افراد جامعه بدون در نظر گرفتن کارایی کاندید ریاست جمهوری و سلامت او و راستگو بودن و دروغگو بودن او، تنها و تنها بخاطر اینکه طرفدار اسلام سکولار هستند به شخصی رای می دهند که شعارهای این مسلک را می دهد که در حال حاضر جریان اصلاحات است. به نظر حقیر افرادی که به روحانی رای دادند، قبل از مناظره ها و شروع تبلیغات تصمیم خود را گرفته بودند. اگر بجای روحانی شخص دیگری هم نماینده ی جریان اصلاحات می شد باز به او رای می دادند و هیچ تفاوتی نمی کرد. اینکه رئیس جمهور یک کشور قبول کند با رانت زمین میلیاردی را به مفت گرفته است موضوع کم اهمیتی است؟ اینکه رئیس جمهور، منزل مسکونی 45 میلیاردی خود را تکذیب نکند موضوع کم اهمیتی است؟ به چشم خود افراد زیادی را دیدم که به نان شب محتاجند ولی به شخصی رای دادند که اشرافی زندگی می کند!! اینکه وزیر آموزش پرورش این آقا، قاچاق کند یا حداقل وارداتچی باشد موضوع کمی است؟ مردم در این مدت زمان تخلفات و نقاط ضعف زیادی از ایشان را مستند دیدند و به یقین رسیدند. اینکه ایشان برای رسیدن به قدرت حاضر شد قومیت ها و مذاهب را به جان هم بیندازد و پاسخ رهبری عزیز در دانشگاه امام حسین(ع) به اقدامات ضد امنیت ملی ایشان موضوع کم اهمیتی بود؟ یعنی مردم این مسائل را نفهمیدند؟ به نظر شما دروغگویی واضح رئیس جمهور یک کشور برای کسی که می خواهد انتخاب کند از بیان موضوع کره شمالی کم اهمیت تر است؟ واقعا وقتی ایشان برای تخریب رقیب حتی از توهین به حریم قدس رضوی هم دریغ نکرد، مردم این مسئله را درک نمی کردند؟ مردم نمی دانستند که هیچ شخصی در ایران نیست که با مقداری نبات به کاندیدی رای دهد؟ مردم خوب می دانستد ولی تصمیم ها گرفته شده بود. با کمال تاسف، انتخاب آنها "اسلام سکولار" بود. اگر بجای روحانی یک چوب خشک هم می گذاشتند و می گفتند این چوب خشک نماینده ی اصلاحات است و هیچ تبلیغات و مناظره ای هم انجام نمی شد، این افراد متاسفانه رایشان همان چوب خشک بود. ارادتمند.
    • اميد IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      24 5
      بزرگوار ١٠:١٢ عالي بود نقد شما كاملا درست است مدعي اسلام سكولار راي اورد
    • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      8 4
      کاملا صحیح میفرمایید چیزی که رایج شده برای رسیدن به قدرت ترساندن یک شیوه مناسب برای عقب نشوندن حریفه در واقع این از خصیصه های پروپگانداست که ترس را برای غلبه بر افراد تو دلها نشانه میره و امروزه پروپگاندا شاخصه اصلی دموکراسی غربی گردیده از این حیث اصلاح طلبا که خیلی که قبله امالشون غربه دقیقا همین سبک را تو کشور ما برای رسیدن به قدرت استفاده می کنند اما سوال اینجاست آیا این تنها حربه برای غلبه بر حریفه صد البته اگر هدف صرف رسیدن به قدرت باشد هر ترفند که این امر را تسهیل کنه مشروع و مجازه ولی در واقع به قول محسن رضایی زنده باد اخلاق .. روحانی گرچه از تمام ترفندهای ماکیاولیستی دم دست خود با تهمت ،دروغ،شایعه که غایت همه انها ترساندن مردم بود به نحو احسن استفاده کرد ولی دیری نخواهد گذشت که اسرار هویدا خواهد شد باطن کریه گرگ صفت و هیولاهایی از پشت این چهره های مهربان مردم دوست و جذاب بیرون میآید و مردم میبینند انچه را نمیدانستند ..و اما اقای رئیسی بله میتوانست با وجود رعایت اخلاق و ادب و حفظ اسرار حریف بهتر از اینها ظاهر بشه ایشان با تمام پاکی و پاکدستی و سلامت نفس میتوانست با باز کردن مسائل دفاع متناسب و تبیین برنامه ها جایگاه خودش را در مردم تثبیت کنه گرچه همانطور که اقای شریعتمداری نوشتن ایشان دو هفته فرصت داشت که خودش رو به مردم عرضه کنه و واقعا دو هفته حضور در مردم 16 میلیون رای دستاورد کمیه والعاقبه للمتقین..
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    27 11
    تبریک به نامزد شکست خورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ از اون کارهاست
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      13 10
      این کلا کاراشون عجیب غریبه کلا تو ی دنیا دیگه سیر میکنن وقتی تحلیل گرشون شریعتمداری باشه تکلیف بقیه شونم مشخصه
  • طالب IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    22 7
    همانا؛ ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم. خدا وکیلی مردمی که به این آقا رای دادند ، دیگر نباید نسبت به مسائل مختلف خورده بگیرند و نق نق کنند. و حق اعتراض هم ندارند. چون خودشان خواستند. دودش هم توی چشم خودشان باید برود. آی از دست ردم کوفی مآب ، بادی مسلک
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    14 24
    اقای رییسی دقیقا روز اخر اشتباهات عمدی کرد انگار خودش هم دوست نداشت برنده بشه یکی ملاقات با ان خواننده زیرزمینی دوم سعی در نشان دادن قضیه بصورت توبه اینا همه دلیل بر این بود ایشان نمیخاست برنده بشه
  • اميد IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    24 7
    مي گويند سايه جنگ رو از سرتون برداشتيم ،زماني خليفه عباسي به يكي از اعراب گفت خدا رو شكر كنيد كه با امدن من طاعون رفت ،ان عرب جواب داد خدا مهربانتر از اين است كه دو بلا را باهم بفرستد
  • خودم IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    11 21
    مشرق ! از اون یکی زآویه هم نگآ کن : + 22 میلیون مخآلفِ شما هستن و می خوآهند شمآ نبآشید ! 4 سآل دیگه تو سری خورِ دولتِ فخیمه ی فهیمه بآشید بدبختآ !
    • عاشق مبارزه با شغالها IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      10 4
      با چند تا نشونه فهمیدم خود خودتی! روانی و بیسواد بودنت که از رسم الخطت پیداست کینه ات نسبت به اسلام هم که اظهر من الشمسه! حرومخوری و بی دردیت رو هم که قبلا از کامنتهای متعفنت فهمیدیم! پس چهار سال دیگه هم استخونها و کاسه های اربابای 4درصدیت رو بلیس تا موقعش برسه!
    • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      6 2
      ادب مرد به ز دولت اوست تو مثلا هموطنی همه مردم خالق این حماسه بزرگ بودند چه اونها که به روحانی رای دادند و چه اونها که به رقیب رای دادند چیزی که مسلمه گزینه مطلوب در طراز جمهوری اسلامی انتخاب نشد ولی این مشکل از مردم نیست ابدا ما باید دنبال مشکل تو مسئولین بگردیم این خودش مثنوی هزار من کاغذ.. در مجموع ما باید شکرگزار این ازادی و این دموکراسی و این رهبر اندیشمند باشیم ..
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      6 2
      متاسفم برای استدلالتون دیگه کاری نبود که نکرده باشید تا رای بیاورید ... التماس کردید یرای هوای اهواز گریه کرده بودید...وعده دادید وعید جنگ دادید خط قرمزها را رد کردید ....چه صبورید در مقابل پاسخگویی به خون شهدا و...
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    15 14
    بنده فرا جناهی هستم بنظرم علل شکست اصول گرایان موارد زیر میباشد: الف-فقدان نظریه پرداز مبنی ارائه تحلیل درست ازوضع موجود ورقیب ب- انصراف قالیباف ج-آوردن تتلو و....
    • تازه مسلمان نروژی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      5 0
      عزیزم فراجناحی درسته نه فراجناهی
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      6 6
      هر سه نظریه ات اشتباه است. تنها دلیل واقعی آن رد صلاحیت رقبای واقعی روحانی بود
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      3 7
      داداش خودتو خسته نکن تا صبح وتسه اینا دلیل بیاری چرا باختن بی فایدس به اینجور ادما بگب الان شبه میگن نه الان روزه فقط داره ادای شب رو در میارهد. بیخیال بذار تو حال خودشون باشن
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    14 12
    میخوا جشن نایب قهرمانی بگیرن :-)))) خخخخخ
  • یار ولایت IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    6 3
    این آقایون اصولگرا البته نخبه!!! هیچ وقت درست عمل نکردند.... واقعا باید تاسف خورد... قالیباف با ید میرفت کنار؟؟؟؟!!!! هیچ وقتم درست نمی شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس