کد خبر 726982
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
سپیدرود

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ اعلام کرد: در حال حاضر سپیدرود رشت یک تیم فوتبال است و هیچ نشانی از یک باشگاه لیگ برتری ندارد.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در مورد بازدیدش از باشگاه سپیدرود رشت که به تازگی به لیگ برتر آمده، گفت: مهم‌ترین مشکل سپیدرود رشت این است که هیچ نشانی از یک باشگاه لیگ برتری ندارد. سپیدرود مدیرعامل، هیات مدیره و حتی آدرس مشخصی ندارد. این در واقع یک تیم فوتبال است که سرمربی، کادرفنی و بازیکن دارد اما متولی این باشگاه مشخص نیست. هیات فوتبال استان گیلان هم تاکنون به این تیم برای اداره کمک می‌کرده است.

وی ادامه داد: مشخص نیست این تیم در فصل آینده چند بازیکن دارد و اصلا کدام مدیرعامل قرار است با بازیکنان برای حضور در لیگ برتر قرارداد امضا کند. مسئولان هیات فوتبال به ما اعلام کردند در هفته جاری وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود مشخص می‌شود.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در مورد وضعیت ورزشگاه خانگی سپیدرود گفت: ما از دو ورزشگاه عضدی و سردار جنگل رشت بازدید کردیم و قرار است ایرادهایی که در این دو ورزشگاه وجود دارد را در نامه‌ای به هیات فوتبال و سپیدرود رشت اعلام کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس