رای

نماینده مردم تبریز در مجلس انتخابات بی طرف باشند و با استفاده از امکانات دولت در تبلیغات انتخاباتی دخالت کرده و به نفع یکی از کاندیداها عمل کردند.

به گزارش مشرق، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش تخلفات انتخاباتی کاندیدای منتسب به دولت خصوصا در ساعت آخر انتخابات، اظهار داشت: دولتی که خود مجری قانون است باید بیشتر از همه به قانون پایبند باشد و از طرف دیگر عوامل دولتی که دست‌اندرکار انتخابات هستند باید کاملا بی طرفانه فعالیت کنند؛ اما متاسفانه چنین عملی صورت نگرفته است.

وی با ابراز تاسف از جانب‌داری عوامل اجرایی دولت در انتخابات، گفت: مسئولان دولتی اعم از فرمانداران، بخشداران و دهیاران نتوانستند در انتخابات بی طرف باشند و با استفاده از امکانات و قدرت دولت در تبلیغات انتخاباتی دخالت کردند و به نفع یکی از کاندیداها عمل کردند.

میرتاج‌الدینی افزود: امروز و در روند اجرای اخذ رای موارد متعدد تخلف انتخاباتی هم از سوی ستاد انتخابات کشور و هم از سوی عوامل اجرایی آنها در شعب اخذ رای رخ داد؛ در کنار آن در چند روز اخیر اخبار کذب متعددی منتشر گردید که از جمله آن می‌توان به نشر خبر بیانیه سردار سلیمانی در روزنامه ایران اشاره کرد که به طور جدی از سوی روابط عمومی سپاه تکذیب شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نهادهای نظارتی باید به طور جدی با عواملی که تخلف انتخاباتی کرده‌اند برخورد کرده و مانع از این شوند که مشکلات جدی‌تری به انتخابات وارد شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس