رای

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اردبیل گفت: دستگیرشدگان تخلفات انتخاباتی در مرکز اردبیل به هشت مورد رسیده و در شهرستان‌ها نیز اقدامات اساسی جهت جلوگیری با تخلفات انتخاباتی صورت گرفته است.

به گزارش مشرق،‌ ناصر عتباتی لحظاتی پیش در بازدید از شعبات اخذ آرا در اردبیل اظهار داشت: تاکنون به خاطر تخلفات انتخاباتی در شهرستان اردبیل هشت نفر دستگیر و در این زمینه پرونده آنها تشکیل شده و این افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه تخلفات انتخاباتی باجدیت و به صروت فوری توسط دستگاه قضایی پیگیری می‌شود، افزود: دراین زمینه بنده شخصا به همراه مسئولان دادگستری استان، نیروهای قضایی و دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی تخلفات انتخاباتی را رصد می‌کنیم و به صورت فوری این تخلفات مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای جلوگیری از این تخلفات نیز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اردبیل از شناسایی افراد متخلف در انتخابات اردبیل خبر داد و گفت: در حال‌حاضر تخلفات انتخاباتی در شهرستان اردبیل گزارش شده است که در حال جمع‌بندی گزارش نهایی هستیم تا اطلاعات از طریق رسانه‌ها به مردم ارائه شود.

عتباتی شور و حال انتخاباتی و حضور مردم اردبیل در پای صندوقهای رای را بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: در این زمینه مسئولان قضایی و دادگستری استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و با هرگونه تخلف انتخاباتی در سریع‌ترین زمان برخورد خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس