کد خبر 726833
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
حضور رئیسی در ستاد انتخابات کشور

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه در یک نقطه تعرفه نرسد ممکن است در کلان اتفاقی نیفتد اما در آن نقطه نگرانی ابجاد می‌شود و دست‌اندرکاران محترم انتخابات باید در اخذ رای مردم عنایت کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رای، گفت: انتخابات تاکنون پرشور بوده و ما امیدواریم که انشاءالله شور مردم بعد از انتخابات هم ادامه یابد و این تعیین سرنوشت برای مردم تعیین سرنوشت پرمعنایی باشد.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما به رای مردم و قانون همواره باید احترام بگذاریم، تصریح کرد:  بنده به عنوان یک کاندیدا معتقدم که میزان رای ملت است لذا احترام به قانون و هم احترام به رای مردم ایجاب می‌کند که منتظر باشیم ببینیم که نتایج رای مردم چه خواهد بود.

رئیسی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم مشارکت خوبی بوده اما دست‌اندرکاران باید تلاش کنند تا حتی اشکالات کم هم در انتخابات نباشد. مثلا اینکه در یک نقطه تعرفه نرسد ممکن است در کلان اتفاقی نیفتد اما در آن نقطه نگرانی ابجاد می‌شود و دست‌اندرکاران محترم انتخابات باید در اخذ رای مردم عنایت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس