رای

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوع مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری آزردگی‌هایی را در کشور به وجود آورد که می‌توانست نوع گفت‌وگوها سالم‌تر صورت گیرد.

به گزارش مشرق از ستاد انتخابات کشور، علی لاریجانی عصر امروز با حضور در ساختمان وزارت کشور و در جریان بازدید از ستاد انتخاباتی کشور در نشست خبری خود طی سخنانی، اظهار داشت: امروز یک جشن ملی برای کشور است و وزارت کشور هم اقدامات لازم را برای امور انتخابات و روند آن فراهم کرده است. 

وی افزود: در جریان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به اینکه از نزدیک شاهد روند آن بودم و البته مجلس هم در حوزه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش بسیاری کرده است، دیدیم که در این حوزه حضور مردم در سرنوشت کشور خود در بخش‌های مختلف درست و طبق قانون انجام شده است. 

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در مناظرات به برخی نامزدها تهمت زده شد و از سلامت کافی برخوردار نبود ارزیابی شما چیست،‌عنوان کرد: در این زمینه آزردگی‌هایی در کشور به وجود آمد لذا نوع گفت‌وگوها می‌توانست سالم‌تر صورت گیرد اما این موضوع نباید بر اراده مردم در انتخابات و رأی آنها تأثیر بگذارد. مردم قطعاً بین مسائل تاکتیکی و این گونه موارد تفاوت قائل خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس