رای

مهدی فضائلی در خصوص تخلفات انجام گرفته از سوی دولت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دستگاه‌های دولتی موقعیت‌شان را برای سودرسانی به دولت بکار می‌گیرند که خلاف قانون است.

به گزارش مشرق، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی درخصوص شایعه مطرح شده توسط روزنامه ایران مبنی بر حمایت سردار سلیمانی از کاندیداهای انتخاباتی گفت: جای تاسف دارد که روزنامه رسمی دولت در زمانی که تبلیغات انتخاباتی تمام شده به انتشار مطالبی خلاف می‌پردازد و از هر حیثی حرکت سوال‌برانگیزی است سوء استفاده از شخصیتی که قهرمان ملی است و این یک حرکت مشکوک و تاسف‌اور می‌باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی درخصوص تخلفات انجام گرفته از سمت دولت در انتخابات اظهار داشت: در گزارش‌هایی که دیدیم مشخص بود که دستگاه‌های دولتی از موقعیت خودشان در جهت مراسم‌های تبلیغاتی برای روحانی استفاده می‌کنند که همه اینها خلاف قانون و سوء استفاده از بیت‌المال است. همچنین که سخنگوی قوه قضاییه نیز این موضوع را مطرح و تایید کرده است.

وی ادامه داد: چطور دولت آقای روحانی تمامی هجمه‌ها و انتقادها را نسبت به دولت قبل دارد اما خودش بسیار بیشتر از آن کارهای تخلفاتی انجام داده است. تا جایی که خود تئوریسین جبهه اصلاحات می‌گوید ما شاهد تضعیف‌های بسیار در انتخابات بودیم.

فضائلی در پایان خاطرنشان کرد: تخلفات دولت در انتخابات  بسیار بیشتر از آمار اعلام شده است و از نظر من قانون انتخابات باید اصلاح شود تا به صورت جدی‌تری از انجام چنین تخلفاتی جلوگیری کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • AE ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    24 2
    به حق علی (ع) و اولاد علی (ع) ریشه وطن فروشان امروز از این مملکت کنده بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس