کد خبر 726608
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
پور حیدری

همسر اسطوره باشگاه استقلال گفت: از 2 قرارداد آخر منصور پورحیدری که نزدیک به 400 میلیون تومان می‌شود فقط 70 میلیون تومان به او پرداخت شد.

به گزارش مشرق، فریده شجاعی در خصوص اینکه ظاهراً باشگاه استقلال هنوز مطالبات مرحوم پورحیدری را پرداخت نکرده است، گفت: منصور خود و زندگی‌اش را وقف استقلال کرده بود و هیچوقت به دنبال مطالبات خود نمی‌رفت.

وی افزود: حالا پورحیدری دیگر نیست و این بار شرایط کمی فرق می‌کند. وقتی او زنده بود ما هیچوقت در جریان نحوه قرارداد بستن او قرار نمی‌گرفتیم. طبق آخرین صحبتی که داشتیم قرار شد 2 قرارداد آخر وی پرداخت شود که فکر می‌کنم حدود 400 میلیون تومان است البته 70 میلیون تومان زمانی که منصور در بیمارستان حضور داشت به ما پرداخت شد.. این را هم بگویم که او سالهاست طلب‌کار است اما قرار بود این دو قرارداد آخر به ما پرداخت شود.

همسر پورحیدری در ادامه تاکید کرد: قراردادهای منصور را در منزل دارم و او هنوز از تیم ملی هم طلبکار است. یادم می‌آید او 6 ماه سرپرست تیم ملی بود و یک ریال هم به او پرداخت نکردند حتی او از پاس همدان هم طلبکار است و من خودم شکایت او را پیگیری کردم که فکر می‌کنم اسنادش در کمیته انضباطی وجود دارد. حتی به خاطر مالیات مجبور شد بدهی‌اش به اداره مالیات را بابت پاس همدان پرداخت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال صحبتی در این زمینه نکرده یا خیر، گفت: من بارها با آقای افتخاری تماس گرفته بودم که او پاسخ نداد. چندین بار به خاطر موفقیت‌های استقلال و نایب قهرمانی تیم.البته هفته پیش وی را در جایی دیدم و وقتی با او صحبت کردم افتخاری گفت شماره‌ای از من نداشته است. شاید هم او درست می‌گوید و من به صراحت نمی‌توانم بگویم که او مخصوصاً جواب نداده است ضمن آنکه من تلفنم را عوض کرده بودم و شاید تلفنی که از او داشتم یک تلفن قدیمی بود.

وی تاکید کرد: من در رابطه با مطالبات پورحیدری صحبت نکردم ولی کلاً قرار بود 2 قرارداد آخر وی به ما پرداخت شود. جالب است هنوز بیمه تکمیلی که ما منصور و خودم را تحت پوشش قرار داده بود مبلغ 70 میلیون تومان فاکتوری را که ارائه کردیم به ما پرداخت نکرده است. البته آقای جمشیدی رئیس صندوق پیشکسوتان قول دادند این موضوع را پیگیری کنند و ما هم امیدوار به این موضوع هستیم.

همسر مرحوم پورحیدری در ادامه گفت: من زیاد نمی‌خواهم از پول حرف بزنم چون منصور همه چیزش را برای استقلال گذاشت و علاقه نداشت زیاد در مورد این مطالبات و پول صحبت کند.

وی در خصوص اینکه ظاهراً قرار است بازیکنان استقلال بعد از صعود از مرحله یک هشتم نهایی به منزل وی برای قدردانی بروند، گفت:قدمشان روی چشم، هیچکس به اندازه منصور عاشق استقلال نبود ولی شاید حضور بازیکنان روح او را شاد کند. من امیدوارم استقلال به موفقیت‌ها و بردهایش ادامه بدهد و فکر می‌کنم اگر بازیکنان استقلال این کار را انجام بدهند موجب تسلی خاطر ما خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس