کد خبر 726296
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
تشییع پیکر ٣ معدن کار معدن زمستان یورت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تیم حقیقت یاب حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر در محل حادثه حاضر و شواهد عینی را از نزدیک بررسی کردند.

 به گزارش مشرق، حسینقلی قوانلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در پی دستور رئیس جمهور و با تصمیم وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تیم حقیقت یاب حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر در محل حادثه معدن حضور یافت.

وی افزود: این گروه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از اساتید دانشگاه‌ها و خبرگان کشوری زغال‌سنگ و نظام مهندسی معدن کشور و نمایندگان کارگران معدن تشکیل شده است.

قوانلو اظهار کرد: تیم حقیقت‌یاب روز گذشته در محل حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر حاضر شدند و با بازدید از تونل یک و تونل ٢ معدن زمستان یورت، به ارزیابی شواهد موجود پرداختند.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، اعضای تیم حقیقت یاب پس از بازدید میدانی، در جلسه‌ای شواهد را بررسی کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار داشت: پس از جمع‌بندی و ارزیابی نهایی تیم حقیقت‌یاب، علت حادثه معدن زمستان یورت منتشر خواهد شد.

در حادثه معدن ذغالسنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر ۴۳ نفر از کارگران زحمت‌‎کش این معدن کشته و شماری از کارگان و امدادگران مصدوم شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس