فیلم/ فریاد یک‌صدای حامیان رئیسی در مشهد

شور و هیجان حامیان مشهدی حجت‌الاسلام رئیسی در میدان شهدای مشهد، پیش از سخنرانی وی به اوج رسیده است.

سرویس سیاست مشرق - در حالی که تا ساعاتی دیگر حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیان مشهدی خود به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت که شور و هیجان مردم در عرصه میدان شهدای مشهد به اوج رسیده است.

پس از سونامی خروش حماسی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در کلانشهرهای تهران، اصفهان، شیراز و غیره، این سونامی تا لحظاتی دیگر در مشهدمقدس با حضور هزاران نفر از مردم مشهد مقدس در میدان فلسطین تا میدان شهدای این شهر آغاز می‌شود. 

- دختر شهید محمود کاوه به نمایندگی از خانواده‌اش در اعلام حمایت از رئیسی سخنرانی کردند.

- همزمان با این همایش باران شدیدی در شهر آغاز شد.

- صادق آهنگران، محمدرضا گلریز و سعید حدادیان در این همایش حاضر شدند.

- جمعیت حاضر در میدان شهدای مشهد در حمایت از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی از مرز ۱۰۰۰۰۰ نفر گذشت.

- تراکم جمعیت استقبال کنندگان در اطراف خودرو حامل «سیدابراهیم رئیسی» به قدری است که مانع از ادامه حرکت خودرو به سمت میدان شهدا شده است.

حجت‌الاسلام رئیسی به محل سخنرانی رسید

مشروح اظهارت حجت‌الاسلام رئیسی

سید ابراهیم رئیسی در جمع پرشور حامیان خود در مشهد گفت: این همه عزت و احترام و اقتدار نظام کوتاه شدن سایه جنگ از این مرز و بوم و کشور به دلیل حضور قهرمانانه شما مردم در صحنه است، سایه جنگ فقط با نیروی مقتدر و پرنشاط دفع می شود که یکی از نمونه های آن جمعیت حاضر است، علاوه بر تمامی افتخارات ملت بزرگ ایران در زمینه های علم و فناوری و نانوتکنولوژی و دفاع مقدس به خرج داد، امروز زندگی و کسب مردم با مشکلات جدی مواجه شده است.

رئیسی با اشاره به مشکلاتی که  امروزه در  زندگی، معیشت و کار و کسب مردم ایجاد شده است گفت: سوال من این است که با این همه ثروت های عظیمی که خداوند به این کشور عنایت کرده و با این همه نیروی جوان و متخصص که بزرگترین سرمایه ها است، چرا زندگی مردم و معیشت مردم و جویندگان کار ما به گونه ای است که خانواده های ایرانی را نگران کرده است، بیش از 50 درصد از ظرفیت صنعتی گشور چرا تعطیل یا نیمه تعطیل است. چرا بسیاری از منابع کشور به جای بکار رفتن در چرخه تولید کشور به چند نفر از افراد بد حساب تسهیلات داده می شود؟

وی با پرسش این سوال که چرا جوانان تحصیل کرده ما برای شغل باید دچار مشکل شود؟ گفت: مردم با کمبودها میسازند اما با تحقیر هرگز؛ اساس مشکلات کشور ما در چیست با این همه امکانات و ظرفیت ها؟ مشکل این است آقایان به جای اینکه رفع مشکلات کشور را در دست توانای جوانان کشور بدانند در دست بیگانگان می بینند. رکود امروز در کشور رکورد زده است، کلید این قفل ها و رفع مشکلات در دست توانای این ملت و جوانان برومند آن است مگر بیگانگان تا امروز گره از مشکلات کدام کشور گشوده اند که دومی آن ما باشیم؟!

سید ابراهیم رئیسی در ادامه گفت: دولت باید پاسخ دهد به چه دلیلی چهار سال اقتصاد، امکانات و نیروی انسانی این کشور را معطل گذاشتند؟ دولت باید پاسخ گوی مشکلات باشد، مگر 4 سال پیش نگفتید «بازار ایران نباید مملو از اجناس چینی باشد؟» چرا بازار ما در دست چینیان است؟ در دولت پیش سالانه 5 میلیارد دلار اجناس چینی وارد کشور می شد اما در دوران این دولت هر سال 10 میلیارد وارد کشور شد، آقای روحانی چرا از مردم ناراحت هستید؟ چون مطالبه گر شغل هستند یا چون از فساد اداری گله مند هستند؟ شما به جای اینکه پاسخ گوی مطالبات مردم باشید، رقیب هراسی می کنید ما آماده ایم دیواری بلند میان چپاولگران و مردم ایجاد کنیم.

وی با اشاره به حقوق شهروندی در دولت یازدهم گفت: حقوق شهروندی که گفتنی و نوشتنی نیست؟ آقای روحانی حق شهروندی آن است که جوانی به سبب بیکاری در برابر خانواده‌اش خجالت زده نباشد و سفره فقرا هر روز کوچکتر نشود، شما میگویید دیپلماسی بلد هستید؛ مگر وزارت خارجه نباید به دنبال پیدا کردن بازار برای فروش اجناس داخلی باشد، آیا امروز با وجود رابطه دوستانیه با عراق چرا بازار آن کشور در دست ترکیه است؟

رئیسی با انتقاد از نگاه بسته دولت به دنیا گفت: مگر دیپلماسی برقراری ارتباط با چند کشور است، 180 کشور در جهان وجود دارد. حق شهروندی یعنی آزادی در اظهار نظر، چرا به مخالفانات برچسب میزنید و به آنها توهین می کنید.چرا اسم هنرمندان، اهل سنت و اقلیت های مذهبی را می آورید اما در عمل برای آنها هیچ کاری انجام نمی دهید، اینکه هنرمندی در گوشه بیمارستان جان دهد و هیچ کس احوال او را نپرسد، این معنای حمایت از هنرمند و حق شهروندی است؟ مردم دولتی می خواهند که اشرافی نباشد، مردم حقوق نجومی را خلف شئونات دولت اسلامی می دانند. آستان هم مالیات بر ارزش افزوده است، پولی که آستان باید مالیات بدهد 10 برابر آن را به فقرا و نیازمندان کمک کرده است.

رئیسی با اشاره به لزوم شفایت در زندگی مسئولان گفت: خودم و تمام مدیران دولت کار و کرامت باید ثروتشان و درآمدشان برای مردم روشن باشد.دولت باید قراردادهایش شفاف باشد، من رقیب این دولت نیستم رقیب دولت 4 سال عملکردش است، من رقیب فساد اداری، فقر و ناکارآمدی در این دولت هستم. نه بازگذشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود تغییر به نفع مردم، ما بیان کرده ایم که در دولت کار و کرامت آزادی دانشجویان، علمی و زنان محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: آن سندی که شما نتوانستید از دشمن با دیپلماسی التماس نقد کنید، در دولت کار و کرامت نقد خواهیم کرد، ما با کمک مردم تحریم ها را برخواهیم داشت. با کرامت و حفظ شان مردم، اشتغال را در جامعه افزایش خواهیم داد، در کشور حتما سالانه یک میلیون شغل ایجاد خواهیم کرد. ما امروز در اقتصادمان صنایع پیشران مانند صنعت مسکن سازی داریم، با مسکن و با فعال کردن اقتصاد در حزوه IT، صنایع تبدیلی، کشاورزی و کنترل قاچاق کالا میتوان شغل در این کشور ایجاد کرد. آقای روحانی می‌گویید چرا مالیات نمی‌دهید؟ این آستان مقدس اساسش مبتنی بر وقف است، ما هم مالیات ارزش افزوده می‌دهیم و تمام شرکت‌های آستان حساب‌رسی شده‌اند و پولی که باید مالیات داده شود، 10 برابر آن به فقرا و ایتام داده می‌شود.  مگر نگفتید دلال نفتی بوده که 10 ماه دستگاه قضایی بازداشتش کرده، الان نفت را چگونه می‌فروشید؟ دلال‌هایی امروز در حال انجام کار نفتی هستند.

مقایسه پراکندگی جمعیت در گردهمایی رئیسی و روحانی در مشهد از روی نقشه هوایی

رئیسی تاکید کرد: چرا کسانی که انتقاد می‌کنند به آنها برچسب می‌زنید؟ این حق شهروندی است؟ کسی از شما بوده که وام و تسهیلات صفر درصد گرفته باشد؟ آقای روحانی این‌ها را جواب دهید. آقایی 300 میلیارد وام صفر درصد گرفته و سود می‌گیرد، این‌ها را پاسخ دهید. چرا طفره می‌روید؟ ما می‌گوئیم این وضع مردم است، شما سر نمی‌زنید به مردم اما ما با مردم ارتباط داریم. این مردم دولتمردی می‌خواهند که اشرافی نباشد.این مردم می‌گویند ما حقوق نجومی را خلاف مصالح دولتمرد اسلامی می‌دانیم.
وی در ادامه گفت: بنده به‌عنوان یک خدمتگزار و نوکرِ مردم، در یک سالی که در مشهد ماموریت داشتم، یک تغییر رویکرد را شاهد بودم و فهمیدم فلش به سمت حمایت از محرومان و فقرا رفته است.

رئیس در ادامه گفت: دولت چرا یکباره در شب انتخابات یارانه افرادی که قبلا قطع کرده بود را دوباره واریز کردید؟ شما به عقل و شعور مردم توهین می‌کنید، چرا با تبلیغات نا صحیح میخواهید رای بیاورید؟ کشور ما مشکل کمبود نقدینگی و کمبود آب و زمین حاصل و کمبود نیروی کار کارآمد ندارد بلکه با مشکل ضعف مدیریت روبه رو است. مدیران نباید از مفسادان حمایت کنند. از ابتدای حضور در آستان بازرسی در همه شئونات آستان را آغاز کردیم. شما اعلام میکنید دزد و فساد، اما اقدام نمی کنید اما بنده ابتدا عمل میکنم بعد اعلام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • FR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    مشرق فتوشاپتم ضعیف هست.قسمتهای خالی زمین پیدا هست.منتشر نکنی یه وقت ترسو
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      95 65
      کارهای خودتون رو به دیگران نچسبونید فیلمش رو هم الان میزارن، بخش های خبری ببین
    • الهام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      42 17
      ببخشید اشتباه مثبت دادم
    • فدایی ولایت ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      شما فکر کنید فتوشاپه اشکال نداره بالاخره باید به خودتان تسلی دهید
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      امان از بهانه های بنی اسرائیلی شما جماعت، اصلا همه اینایی که اومدن درختن!!!! پای صندوق رای چه بهانه ای دارید؟؟ راي ما سید ابراهیم رییسی ✌
    • ج م IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      53 53
      تو خوبی شجاع ، برو فعلا دهن کارگر ها رو خورد کن بعدا بیا جفنگ بزن ، شناسنامه دار ، سرباز صفر ، راننده پورشه!!!!
    • ناشناس IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      87 59
      بدبختا شما بشینین با همین خیالات فتوشاپ دل خودتونو خوش کنید . بچه هم میدونه مشهد همشون طرفدار رئیسین . تو عقلت از بچه هم کمتره وگرنه به روحانی رای نمیدادی .
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      63 55
      پماد سوختگی بدم خدمت تون!؟
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      61 35
      فتوشاپ که از مهارتهای شماست ضمنا نرود میخ عقل در سنگ عصبیت
    • ناشناس IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      51 19
      اینو نگی چه بگی بیچاره ؟ دلم براتون میسوزه چقدر رئیس جمهورتون منفوره . راستی از انوبوس هایی که روحانی با خودش اورده مشهد چه خبر ؟؟
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      75 19
      به کوری BBC رای ما رئیسی .
    • عمار IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      63 18
      بیدار شو ... 4در صدی بیدارشو ....
    • محمد IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      53 21
      بسوز کوچولو بسوز
    • ناشناس IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      53 23
      ناشناس 17:52 ،فتوشاپ که کار شماست ،ولی با وجود قسمت های خالی زمین، هر بچه ای هم می فهمد که تعداد افراد حاضر در میدان شهدا چندین برابر افراد حاضر در ورزشگاه تختی است ، شما ظاهراً متوجه بزرگتر بودن ( چندین برابر) مساحت میدان شهدا نسبت به ورزشگاه تختی نشده ای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • علی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      54 14
      روحانی و هواداراش مایوس و ناامید شدن و رو اوردن به توهم گویی...حماسه تهران شیراز اصفهان مشهد...همش فتوشاپه.شنبه که از خواب بیدار شدی دیدی روحانی رفته اونموقع بازم بگو قتوشاپه فقط خواهشا اشغالیلرو اتیش نزنید
    • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      40 26
      بزار هر کار میخوان بکنن جمعه جوابشونو میگیرن
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      27 18
      بروید به جهنم بزدل های ترسو بی شناسنامه. خخخ
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      47 19
      فتوشاپ نیست. باور کنیم که مردم دنبال تغییر هستند
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      35 42
      از کشور دیگه ای پیام دادی باورت نمیشه این جمعیت حق داری
  • مجید IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    اینارو با اتوبوس از اصفهان بردند تهران! بعد هم از مسیر سمنان آوردند مشهد!!!
    • ناشناس IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      40 16
      کسی که بخواد دری وری بگه باور کن همینام لازم بشه میگه . بس که داغونن یه عده . معلوم نیست تو سرشون جای مغز کاهه گچه چیه ؟
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      46 18
      تیکه رو خوب اومدی ها ، ایول . آخر هفته روحانی رفته .
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      39 39
      نه! مال 4 سال پیش است که رییسی کاندید شده بود. اصلا مال 22 بهمن است!
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      31 6
      خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    دم مشهدی های عزیز گرم خداوند بر عزتشان بیفزاید بر دست یکایک طرفداران رئیسی بوسه میزنم
  • ناشناس IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    درود بر مردم غیرتمند مشهد که بعد از مردم اصفهان و شیراز و تهران حماسه آفریدند و تاریخ ساز شدند.
  • ناشناس IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    57 11
    رسید
  • تازه مسلمان نروژی شجاع IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    به ضرس قاطع میگویم روحانی به ز....ت.....رفت
    • سارا IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      29 41
      عزیز جمعه معلوم میشه چه دماغ سوخته ای بخریم
  • ناشناس IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    الحمدالله رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند .
  • مسعود IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    رای ما رئیسی یک کلام والسلام .
  • مهرداد IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    مشهد اومد توی میدون/ خداحافظ فریدون
  • تازه مسلمان نروژی IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    پایان روحانی تا حشر با مرحوم هاشمی
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    87 17
    رئیسی جمهور
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    93 25
    احسنت بر مردم بصیر مشهد مقدس!
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    91 21
    اخر هفته روحاني رفته انشاله تبريك به همه ملت بزرگ ايران
  • کامران IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    97 20
    خداحافظ روحانی _ شعار هر ایرانی
    • تدبیر IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      30 40
      درود بر روحانی شعار هر ایرانی
  • دانشجو IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    آدم به وجد میاد ... یاد سال 57 وخروش مردم انقلابی میفته
    • .... IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      23 24
      آره واقعا خخخخخ
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    36 13
    کار تمومه پس
  • احمد IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    41 16
    دلبسته یاران خراسانیِ خویشم
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    42 19
    درود بر قالیباف سلام بر رئیسی
  • جواد ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    45 13
    سلام سونامی از قم شروع شد از حرم مطهر حضرت معصومه س و تا حرم امام رضا ع در آخرین روز تبلیغات ادامه یافت . از قم با شعار قم انقلاب کرد انقلابی دیگر در راه است
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    38 15
    آاااااا ماشاالله....
  • ازادی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    34 17
    نه بازگشت به گذشته، نه تحمل وضع موجود، تغییر به نفع مردم رای ما سید ابراهیم رییسی ✌
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    35 8
    درود بر مردم عزیز و بزرگ مشهد ، تهران ، اصفهان ، کرج ، قم ، مازندران و........که به صحنه آمدند تا بساط دولت 4درصدیها ، رانت خوار ، نجومی بگیر ، ناکارآمد و دروغگو را برچینند شعار هر ایرانی خداحافظ روحانی ایرانی آمد به میدان خداحافظ فریدون
  • جواب اشرف زاده IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    43 19
    روحانی چه باشی چه نباشی بودنت فرقی نداره،پس برو که شرمنده نباشی
  • آیدا IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    38 9
    ما زنده به آنیم که آرام نگیریم، ما موجیم که آسودگی ما عدم ماست. به امید فردای بهتر با ابراهیم بت شکن
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    24 5
    پهنای اروندت سلام کوه دماوندت سلام
  • تاک AE ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    24 33
    ما از مشهد نمیریم مشهدرو پس میگریم
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    35 47
    تومشهد بالای صدهزار نفر ازروحانی استقبال کردند..زلزله در لانه زنبور
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    33 4
    ماشاالله به مشهد
  • US ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    32 15
    علی برکت الله
  • کریم IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    42 14
    ما درحال حاضر برای دوران پسا روحانی برنامه ریزی میکنیم
  • مجید DE ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    44 14
    الان میگن با اتوبوس اینارو میبرن.رئیسی که رأی اوورد میریزن تو خیابون مثله 88 تقلب شده.خدایی مسخره بازی درنیارید دیگه.مرسی اه همه باهم آخر هفته روحانی رفته
  • عمار IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    32 9
    عمارها . ابوذر ها ...دل امامتان را خوشحال کردید . خدا ان شاء الله شادتان کند ...
  • ایلیا IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    42 14
    آلالای لای لالای لالای آلای لالای لای لالای آلالای لای لالای لالای آلای لالای لای لالای رئیسی رئیس جمهور شده رئیسی رئیس جمهور شده، خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان و ایرانی ها رئیسی رئیس جمهور شده رئیسی رئیس جمهور شده
  • ناشناس IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    38 12
    رئیسی بت شکن / بت فساد بشکن
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    30 16
    دوستان برید تبلیغ کنید اینطوری که در خانه نشستید و نظر می دید فایده نداره یه لحظه غافل بشید روحانی رئیس جمهور می شه یه کم مطالعه کنید و بعد برید بیرون تبلیغ کنید، چهره به چهره ، پلاکارد و ....
  • مهدی AE ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    31 9
    ماشالله به غیرت ایرانی .... وقتی کسی نزد خدا عزیز باش ... خدا مهرشو تو دل مردم میزاره
  • ندا IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    41 11
    مژده اي دل كه مسيحا نفسي ميايد......
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    34 24
    بی احترامی به ساحت آقا امام رضا تبعات داره، هموطنان حامی روحانی
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    37 11
    باران رحمت آمد سید ما خوش آمد
  • ایمان IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    31 16
    فریاد ملت ایران بر سر روحانی برای حمایت از کارگران معدنچیان کارمندان معلمان بازنشستگان قربانیان حادثه قطار و منا روستاییان شهرنشینان عشایر مسافرکشان کسبه تولیدکنندگان صنعتگران کارخانه داران محرومان مستضعفان و....... هرایرانی
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    19 25
    نظرات مخالف رو هم بزار
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    26 3
    به خدا بهشت دنیا وطنم ایران زمینه
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    35 14
    روز خروش ملت روز پیروزیه ما. اف بر هنرمندنماهایی که در سمت زر و زور حنجره های خودشون رو علیه مردم مستضعف بکار گرفته اند.
  • محسن IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    28 52
    جمعیت ورزشگاه تختی خیلی بیشتر بود خداییش
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    42 8
    درود بر مردم فهیم مشهد
  • محمد محسن IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    47 42
    رییسی جمهور (روحانی برو تو رو نمی خوان مردم)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس