کد خبر 725900
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
فیلم کامل سخنان قالیباف در اجتماع باشکوه‌ مصلای تهران

جمعی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس با انتشار نامه‌ای، حمایت قالیباف از رئیسی نشان از بصیرت و زمان شناسی وی برای دفاع از حقوق مردم دارد.

به گزارش مشرق، جمعی از جامعه جانبازان فداکار دفاع مقدس طی نامه‌ای از محمدباقر قالیباف کاندیدا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دلیل اقدام شجاعانه وی تقدیر کردند.

در این نامه آمده است: اقدام زیبا و ارزنده شما یار دلسوز امام و رهبری و فرمانده بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس، حرکتی زیبا و از خودگذشتگی به جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب بود.

جامعه جانبازان کشور با اشاره به بیعت قالیباف با سیدابراهیم رئیسی، خاطرنشان کردند: این اقدام شما ما را یاد جان‌فشانی های بسیجیان در دوران دفاع مقدس می‌اندازد که چگونه از خون خود برای دفاع از این مرز و بوم و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

در پایان این نامه، اظهار شده است: حمایت شما از دکتر ابراهیم رئیسی نشان از بصیرت و زمان شناسی شما برای دفاع از حقوق مردم دارد.

متن این نامه بدین شرح است:

«برادر عزیز و بسیجی، جناب دکتر قالیباف

با سلام

احتراما اقدام زیبا و ارزنده شما یار دلسوز امام و رهبری و فرمانده بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس، الحق حرکتی زیبا و از خودگذشتگی به جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب است که اینگونه دست بیعت با سید محرومان سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری دادید.

این اقدام شما، ما را یاد جانفشانی‌های بسیجیان انقلاب در دوران دفاع مقدس می‌اندازد که آنان چگونه با خون خود از این مرز و بوم و انقلاب اسلامی دفاع کردند و امروز شما چگونه برای دفاع از حق مردم و انقلاب اسلامی این گونه بصیرت و زمان شناسی از خود نشان دادید و دست بیعت با سید بزرگوار دکتر ابراهیم رئیسی دادید؛ درود خدا بر شما یار صدیق این انقلاب.

جمعی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سربدار IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    2 0
    درود بر خاندان با بصیرت درود بر شهدای اسلام وشهدای مدافعین حرم و درود بر کسانی که و خانواده هایی که خداوند برای خانواده های آنها لطف کردو شهدا را از آنها انتخاب کرد خدایا انتخاب کن ما را برای مردن در راه خودت ما رئیس جمهوری می خواهیم که به مردم کشورش نگوید*بزدل* ترسو و..........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس