کد خبر 725766
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
قتل

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اخرین جزییات حادثه تیراندازی در شهرستان خمین را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ یوسف سپهوند با اشاره به حادثه تیراندازی در خمین اظهار داشت: در حدود ساعت 23 گزارشی از یک مورد تیراندازی در یکی از محله های شهر خمین به مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم‌های انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد جوانی حدودا 33 ساله توسط افرادی ناشناس در جلوی درب منزلش مورد اصابت گلوله قرار گرفته است که این فرد مصدوم و به بیمارستان اراک اعزام شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: بنابر آخرین اعلام، فردی که در حادثه تیراندازی شب گذشته در خمین مصدوم شده بود بعد از انتقال به بیمارستان در حدود ساعت 2 نیمه شب،جان خود را از دست داد.

سرهنگ سپهوند ادامه داد: تلاش پلیس برای دستگیری عاملان این قتل با جدیت در حال پیگیری است و نتیجه تحقیقات پلیس متعاقبا به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم به شایعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی توجه نکرده و  تنها اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند.

شاهدان حادثه اعلام کرده‌اند: ساعت 23 شب گذشته دو نفر سوار بر یک خودرو به در خانه مقتول مراجعه و خواستار حضور او در جلوی منزل می‌شوند، که به محض حضور مقتول در جلوی منزل، یکی از سرنشینان خودرو، با استفاده از سلاح کمری، مقتول را از ناحیه سر هدف گلوله قرار می دهد و با استفاده از خودرو از محل متواری می شوند

در این سانحه فرد مجروح و به بیمارستانی در اراک منتقل می شود اما متاسفانه بر اثر شدت جراحت فوت می‌کند.

 مقتول این حادثه کریم رضایی رئیس هیات هندبال شهرستان خمین  بوده است که در جلوی منزل به وسیله اسلحه کشته شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس