کد خبر 725646
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
والیبال

پاسور تیم والیبال بانک سرمایه گفت: به این زودی‌ها قصد کناره‌گیری از بازی در لیگ برتر را ندارم، چون توان ادامه ورزش قهرمانی را در خود می‌بینم.

به گزارش مشرق، مهدی مهدوی، کاپیتان تیم بانک سرمایه این روزها در اردو آماده‌سازی تیم باشگاهی‌اش برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد  در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی تصمیم دارد والیبال بازی کند، اظهار داشت: شاید 10 سال دیگر به عرصه مربیگری روی بیاورم، اما به این زودی‌ها قصد کناره‌گیری از بازی در لیگ برتر را ندارم، چون توان ادامه ورزش قهرمانی را در خود می‌بینم.

وی در خصوص دلیل جدایی‌اش از تیم ملی گفت: نه تنها من بلکه تمام ملی‌پوشان باید به تدریج جای خود را به جوان‌تر‌ها بدهند و من از این بابت خوشحالم که در اوج کنار رفته‌ام تا نوبت به پاسورهای جوان برسد که بیشتر آنها خیلی خوب و آینده‌دار هستند.

مهدوی که تاکنون 4 بار در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده و سال گذشته با بانک سرمایه به عنوان قهرمانی و بهترین پاسور این رقابت‌ها دست یافت، خاطرنشان کرد: امسال باشگاه بانک سرمایه مجوعه ورزشی غدیر نیروی انتظامی را برای بازیکنان در نظر گرفته است که همه امکانات آن عالی و حرفه‌ای است و ما هیچ کمبودی احساس نمی‌کنیم.

پاسور تیم والیبال بانک سرمایه در خصوص نگرانی‌های به وجود آمده درباره احتمال عدم همراهی ملی‌پوشان با تیم بانک سرمایه در جام باشگاه‌های آسیا گفت: اگر تمامی بازیکنان باشند خیالمان راحت می‌شود، اما اطمینان می‌دهم با همین بازیکنانی که در تمرینات بانک حضور دارند، قهرمان خواهیم شد چون همه با تجربه و میدان دیده هستند.

وی ادامه داد: اگر چه تیم‌های عربی و حتی شرق آسیا با بازیکنان خارجی به جنگ ما می‌آیند، اما با دو بازیکن حتی اگر عالی هم باشند حریف ما نمی‌شوند. آنها از نام والیبال ایران می‌ترسند و دیدید سال گذشته با جمع کردن ستارگان سرشناس هم راه بجایی نبردند.

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اوایل تیرماه در کشور ویتنام برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس