روحانی دهه 60

گویی آقای روحانی مردم ایران را نابینا، ناشنوا یا دچار آلزایمر مزمن می‌داند که از احوالات و مراتب و اقوال جناب روحانی تا قبل از سال 92 هیچ اطلاعی در دست ندارند.

سرویس سیاست مشرق - جناب روحانی، رییس جمهور محترم، روز سه شنبه در جمع حامیان خود در زنجان گفتند:

" ما نمی‌توانیم بعد از این همه تجربه به چهار سال قبل بازگردیم. ما تصمیم گرفته‌ایم که مسیر تعالی و پیشرفت را ادامه دهیم و نمی‌خواهیم که ایران دوباره تحریم شود و درب‌های بانک‌ها را ببندیم و به جای آن درب‌های صرافی‌ها را باز کنیم. ما دیگر نمی‌خواهیم کشتی‌های بزرگ به جای بنادر ایران در بنادر کشورهای جنوبی پهلو بگیرند و کانتینرها را با 700 دلار اضافه‌تر و با لنج به بندرعباس بیاوریم. ما نمی‌خواهیم که بالای کشتی ایران پرچم فلان جزیره کوچک باشد، بلکه می‌خواهیم بر روی کشتی‌های ما پرچم ایران برافراشته باشد."

و افزودند: " آن‌هایی که می‌خواهند قدرت در انحصار یک گروه خاص باشد، می‌گویم که قدرت ایران متعلق به همه ملت ایران است. ما حصر قدرت در کشور، حصر ایران و تحریم ایران را نمی‌پذیریم."

آقای روحانی در 18 اردیبهشت در همدان هم گفته بود: " من از شما سوال می کنم چه شده است که برای عده‌ای از کاسبان تحریم غصه ایجاد شده است؟ هر چقدر ناراحت و غصه‌دار باشید بدانید که این مردم ۱۲ روز دیگر پاسخ شما را خواهند داد."

" ملت ما خرداد ۹۲ اعلام کرد که راه حصر و انزوای ایران را نمی‌پذیرد. ملت ایران یکبار دیگر هم اعلام کرد که مسیرش مسیر آزادی است و آن اسفند ۹۴ بود. اردیبهشت ۹۶ هم یکبار دیگر مردم ایران اعلام می‌کنند آنهایی که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، را قبول ندارند."

(18 اردیبهشت در کرمانشاه)"آیا آن روز که ما برای انتقال پولمان به خارج نیازمند بودیم که از صراف استفاده کنیم و درب بانک هایمان بسته شده بود، آن روز برای تجارت ما بهتر بود یا امروز که درب تجارت بین المللی به سوی کشور ما باز شده است."

"شما می خواهید ملت ایران را در انزوا نگه دارید."

" شما هر روز می خواهید به یک بهانه مردم ایران را جهانیان جدا کنید. ایران مرکز جاذبه برای همه مردم جهان است."

.......

نکته این جاست که آقای روحانی این روزها به کرّات و مرتب از واژه هایی چون «این ها»، «آن ها»، «شما» و امثال آن استفاده می کند. این مخاطب قرار دادن ها با هدف فضاسازی علیه یک «لولوی» فرضی و موهوم انجام می شود تا روحانی خود را نماد «آزادی خواهی»، «گفتگوی با دنیا» و «مخالفت با تحریم و انزوا» نشان دهد که یک تنه علیه عاملان «محدودیت»، «حصر»، «انزوا» و «تحریم» و خلاصه همه چیزهای بد به پا خاسته تا مردم ایران را در چهار سال دوم ریاست جمهوری خود به سوی یک بهشت آرمانی هدایت کند!

همان طور که پیش از این هم گفتیم، تو گویی آقای روحانی مردم ایران را نابینا و ناشنوا یا دچار آلزایمر مزمن می داند که از احوالات و مراتب و اقوال  جناب روحانی تا قبل از سال 92 هیچ اطلاعی در دست ندارند.

از همین رو، برای یادآوری جناب روحانی باز هم سرکی به آرشیوها زدیم تا ببینیم قیمت  نان به نرخ روز در محله آقای روحانی در سالیان نه چندان چند بوده و اکنون در همان جا به چند رسیده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    8 2
    ملاک حال فعلی افراد است. امام خمینی (ره)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس