مصلی

همایش بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی با حضور سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف آغاز شده و سیل عظیم شهروندان تهرانی به سمت مصلی سرازیر شده‌اند.

سرویس انتخابات مشرق - یک روز بعد از حماسه دکتر قالیباف در حمایت و ائتلاف با نامزد جبهه انقلاب، مردم انقلابی نیز به پاس این اقدام، حمایت قاطع خود از ابراهیم رئیسی را اعلام کردند و عصر روز گذشته حماسه اصفهان خلق شد، امروز نیز مردم تهران برای تشکر و استقبال از قالیباف و رئیسی، حرکت خود را به سمت مصلی آغاز کرده‌اند.

منابع خبری از حضور ۱۰۰ هزار نفری جمعیت در مصلی و خیابان‌های اطراف گزارش داده‌اند.

- ده‌ها هزار نفر از مردم تهران از ظهر امروز خود را به مصلای تهران رسانده تا حمایت خود را از کاندیدای جبهه انقلاب اعلام کنند.

- این گزارش حاکی است اقشار مختلف مردم یک ساعت مانده به آغاز مراسم در مصلای تهران حضور یافتند و تمامی خطوط منتهی به مصلی پر از ازدحام گزارش شده است.

شور مردم تهران در چند کیلومتری مصلی

- گزارش خبرنگاران حاکی است شبستان مصلای تهران مملو از جمعیت است. همچنین بخاطر بسته شدن درهای مصلا هزاران نفر بیرون از سالن حضور دارند.

- همایش بزرگ نیروهای انقلاب در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی ساعت ۱۶/۵۰ دقیقه با قرائت قرآن آغاز شد.

- برخی از حاضرین در این همایش هم دست نوشته‌ای با عنوان «از رأی به روحانی پشیمانیم» در دست دارند. دست نوشته‌هایی با مضامینی انتقادی به دولت در دست مردم است.
- قرار است «سید ابراهیم رئیسی» و «محمدباقر قالیباف» در این مراسم سخنرانی کنند.

- لحظاتی قبل محمد باقر قالیباف و حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به اتفاق هم وارد مصلی تهران شدند.

- سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به مصلی، دست قالیباف را مقابل جمعیت بالا برد و حاج منصور ارضی شال سبز سیادت را بر دوش رئیسی انداخت.

سرازیر شدن مردم تهران به سمت مصلی

شعارهای انتقادی به دولت

- برخی از شعارهایی که هواداران رئیسی - قالیباف در اجتماع بزرگ مصلی تهران سر می دهند:

- سلام بر رئیسی؛ درود بر قالیباف
- ممنون از این اتحاد؛ دولت ضد فساد
- رئیسی قالیباف؛ مبارکه ائتلاف
- ملت اومد تو میدون؛ خداحافظ فریدون
- نه آبی و نه نانی؛ خداحافظ روحانی
- آخر هفته؛ روحانی رفته
- سلام بر سه سید حسینی؛ رئیسی، خامنه‌ای، خمینی
- نه پسرفت نه درجا؛ نگاه ما به فردا

محوطه بیرونی شبستان مصلی تهران

فیلم شعار مردم در مصلی تهران

تقدیر صدها هزار تهرانی‌ها از ایثار «قالیباف»

تهرانی‌ها با شعار "قالیباف، دوست داریم" و سلام بر رئیسی و درود بر قالیباف" از اقدام محمدباقر قالیباف در انصراف به نفع جبهه انقلاب تقدیر کردند.

قالییاف نیز با قرار گرفتن در جایگاه سخنرانی در پاسخ به ابراز احساسات تهرانی‌ها، گفت: باید همه مردم از همین لحظه تا سه روز باقی مانده تلاش کرده و مردم را به صحنه آورده و رای ۹۶ درصد مردم را برای آقای رئیسی جمع کنیم.

پرویز شیخ‌طادی کارگردان سینما در اجتماع پرشور حامیان سید ابراهیم رئیسی در مصلی تهران

قالیباف: باید رای ۹۶ درصدی مردم را برای رئیسی جمع کنیم/ با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت ۴ درصد پایان می‌دهیم

محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم عصر امروز در اجتماع بی‌نظیر حامیان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مصلای تهران، گفت: امروز روز بزرگی برای جبهه انقلاب است، زیرا ما وحدت کلامی را به وحدت عملی تبدیل کردیم، اما این وحدت شرط لازم و اساسی است، اما کافی نیست.

وی افزود: از شما ملت خواهش می‌کنم این وحدت عملی لازم است، اما کافی نیست. کافی آن زمانی است که یکایک ما در هر کوی و برزن و خانه تا ۳ روز آینده تلاش کنیم و مردم را به صحنه بیاوریم و هر کدام از ما ۹۶ درصد مردم را پای صندوق‌های رأی بیاوریم.

قالیباف تاکید کرد: وحدت عملی کنونی زمانی مثمر ثمر و شیرین خواهد شد که کارآمدی و پاسخ دادن به مطالبات حق مردم، مخصوصاً حل مشکلات اقتصادی، آنها را به آینده امیدوار کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم تصریح کرد: روز دیگر پای صندوق‌های رأی می‌رویم و با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت ۴ درصدی‌ها پایان خواهیم داد و نشان می‌دهیم که در این کشور هم می‌شود و هم می‌تواند.

قالیباف اظهار داشت: ما برای پایان دادن به وضع موجود، موظف شدیم تا بگوییم دولت ۴ درصدی و دولت حرف نمی‌خواهیم.

وی با اشار به اینکه انقلاب ما برای این نبود که دولتمردان در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند، تاکید کرد: ما در این روزهای حساس و سرنوشت‌ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی‌ها و وضع موجود با دوست ۴۰ ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم گفت: سه روز دیگر پای صندوق رای خواهیم رفت و با انتخاب دولت کار و کرامت نشان خواهیم داد، هم داریم، هم می‌شود و هم می‌توانیم.

قالیباف با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در میان مردمی است که همیشه اثبات کردند در صحنه خواهند بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مدیون افرادی است که همیشه در صحنه بودند. ۲۲ بهمن ۵۷ شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و همه مردمی که همیشه با حضورشان در صحنه‌های انقلاب برای نظام اسلامی افتخار آفریدند.

سخنان پرشور قالیباف در مصلی تهران

وی افزود: امروز شما ایرانیان و امت حزب‌الله برای نظام و انقلاب و اسلام افتخار آفریدید. ما در ۱۲ فروردین ۵۸ که امام فرمودند عید ملی ما روز تصویب جمهوری اسلامی است، عهد کردیم با ظلم مبارزه کنیم و در خدمت مردم باشیم، اما باید بگوییم متاسفانه قرار نبود کسانی در مسند مسئولیت بیایند که مردم به خصوص محرومان را نبینند و آنها را از دور خارج کنند.

قالیباف در پایان تاکید کرد: قرار نبود در سرزمین عزیزمان ایران مردم را روز به روز فقیرتر کنند، بیکاری و گرانی و رکود را در جامعه گسترش دهند. قرار نبود وعده بدهند و عمل نکنند.  دولت امروز دولتی است که بر ۹۶ درصدی‌ها سخت‌گیری و برای ۴ درصدی‌ها فرش قرمز پهن می‌کند.

شما که پول نداشتید از کجا شب انتخابات خرج می‌کنید؟/ آقای روحانی! شما نمی‌توانید

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در اجتماع عظیم مردم تهران در مصلای تهران، با تقدیر از حضور حماسی و باشکوه مردم تهران، اعیاد شعبانیه را به مردم ایران و تهران تبریک گفت و افزود: تقوا و کارآمدی دو خصوصیت نظام اسلامی است که می‌توان جامعه را به سعادت دنیونی و اخروی برساند.

وی با بیان اینکه حرکت بدون برنامه مثل حرکت کشتی بی‌ناخداست، تصریح کرد: نیروهای کارآمد باید اقدام و عمل را به مردم نشان دهند تا مردم ببیند و حس کنند که عملکرد دولتمردان در زندگی آنها تحقق عینی داشته باشد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه دولت کار و کرامت با برنامه و اهل اقدام و عمل خواهد بود، گفت: از آقای دکتر محمدباقر قالیباف برادر  ایثارگر تشکر می‌کنم که در این اقدام زمان‌شناسانه مطابق با نیاز کشور تصمیم گرفتند که جریان دغدغه‌مند به انقلاب، جبهه منسجم از نیروهای وفادار به خط امام تشکیل شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه مشکلات کشور را می‌شناسم و راه‌های برون رفت از مشکلات را می‌دانم، گفت: ما اعلام کردیم باید به لحاظ کمی و عددی حداقل یک میلیون شغل ایجاد شود. اعلام کردیم که امکان ایجاد اشتغال برای حداقل یک میلیونی وجود دارد، اما آقایان تشکیک کردند که ما منابع را گفتیم؛ ما اقتصاد دریا، اقتصاد پتروشیمی، اقتصاد فضای مجازی را فعال کنیم و اگر جلوی فساد اقتصادی گرفته شود، میلیون‌ها شغل ایجاد می‌شود.

لحظات دیدنی ورود قالیباف و رئیسی به مصلای تهران

وی با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق کالا زمینه شغل را فراهم می‌کند، تصریح کرد: ما گفتیم در شان ملت ایران نیست چنین فاصله طبقاتی در کشور باشد، آقایان با سیاست‌های غلط فاصله طبقاتی را بیش از پیش کرده‌اند؛ حامل‌های انرژی را گران کردید و از کجا شب انتخابات پول آوردید و افراد تحت پوشش را سه برابر کردید؟ ما مخالف نیستم، اما شما که می‌گفتید پول نیست؟ شما که یارانه مردم را قطع کردید، از کجا شب انتخابات مجددا یارانه‌هایی که قطع شده بود را وصل کردید؟

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: دهیاری‌ها را صدا کردید و به هر کدام ۱۰ میلیون دادید، این پول را از کجا آوردید؟ ما گفتیم سالانه باید یک ملیون شغل ایجاد کرد که تشکیک کردید؟ آقای روحانی مگر متن قانون این نیست که شما سالانه یک میلیون  شغل ایجاد کنید؟ چرا برنامه را ابلاغ نکردید، گویا تصمیمی برای اجرای برنامه نداشتید؟

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امروز هر کسی با هر سلیقه سیاسی می‌داند که تعطیلی ۱۷ هزار کارگاه غلط است، می‌فهمد که تعطیلی نیمی از صنعت کشور غلط است، اما چطور این آقایان نمی‌دانند؟

وی گفت: آقایان کلید را در بیرون کشور جستجو کرده‌اند، در حالی که کلید حل مشکلات در دستان مردم ایران است. در بحث برجام شما نتوانستید چک نقد نشده برجام را بگیرید و ما معتقدیم شما نمی‌توانید.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: ما این نگاه را اساس مشکل می‌دانیم که نگاه به مردم، نگاه به بیگانه و نگاه به ظرفیت‌ها باید اصلاح شود. ما باید بدانیم که چه کشوری هستیم، باید بدانیم چه قدرتی داریم و باید بدانیم که نگاه‌مان به مردم باشد نه بیگانگان.

رئیسی افزود: ما می‌گوییم دولت مسقر ۲ راه برای پیروزی دارد، اول اینکه درباره وعده‌هایش توضیح دهد، حالا که به وعده‌ها عمل نکرده، رقیب‌هراسی می‌کند. می‌گویند ما دیوار می‌کشیم. ما اعلام کردیم بین حقوق مردم و چپاول‌گران دیوار بلندی ایجاد خواهیم کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: می‌گویید ما تهدیدی برای آزادی دختران هستیم. آقای روحانی مگر شما به دختران آزادی دادید؟ خدا آزادی به دختران داده، مگر شما به اهل سنت‌ و قومیت‌ها آزادی استفاده از زبان را دادید؟ خدا این آزادی را داده و دولت باید از این آزادی‌ها صیانت کند.

حجت‌الاسلام رئیسی تاکید کرد: دیپلماسی فعال، این دیپلماسی فعال است که رابطه ترکیه با عراق بیشتر از ما باشد؟ اینکه به غربی‌ها بگویید در انتخابات هوای ما را داشته باشید تا پیروز باشیم را بلد نیستیم. علم و اقتصاد و سیاست سه ضلع دیپلماسی است که باید در کشور گره‌گشا باشد. دیپلماسی ارتباط با ۴ کشور نیست، ما دنبال ارتباط با ۱۸۰ کشور هستیم. آقایان! مردم سوال می‌کنند و حق دارند بگویند که در این چهار سال چه کار کردید؟ اما شما می‌خواهید دو قطبی ایجاد کنید، اما بدانید مردم می‌خواهند بین جریان ناکارآمد و کارآمد یکی را انتخاب کنند.

وی با اشاره به تبعیض در نظام اداری، گفت: روزمزد، استخدامی، پیمانی و... برای کسانی است که زیر یک سقف کار می‌کنند و هر کدام یک رقم دریافت می‌کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: می‌گویند طرفدار هنرمندان هستیم، اما هنرمند در گوشه بیمارستان جان می‌هد، اما کسی حالش را نمی‌پرسد. از حقوق شهروندی رونمایی می‌کنید مگر قانون و حقوق شهروندی کم نوشته است. حق شهروندی یعنی سفره خالی نباشد یعنی جوان ما بیکار نباشد. حق شهروندی آن است زن و دختر ما شغل با کرامت داشته باشند حق شهروندی آن است که صاحب مدرک دکتری و لیسانس بدست بیکار نباشد و بگوید اگر به ما مدرک داده اید چرا شغل نمی‌دهید؟

حجت الاسلام رئیسی افزود: حق شهروندی برای آن است که صندوق فرهنگیان را به غارت نبرند. آن است که کسبه ما از رکود عبور کنند. اگر از رکود عبور کردید بیایید دست مردم را هم بگیرید و از رکود عبور بدهید.

وی با بیان اینکه یقه سفیدها فرار مالیاتی می‌کنند اما آقایان مدام از کاسب های خوش حساب مالیات می‌گیرند، افزود: ما از زبان کسانی که حرفشان شنیده نمی‌شود حرف می‌زنیم شما مارا آماج سخنان ناشایست می کنید. گذشته من را همه می دانند گذشته من دفاع از حقوق مردم است گذشته من سپر شدن برای مشکلات کشور و سربازی برای مردم است. گذشته من دور کردن سایه شوم تروریسیم از کشور است شما چرا یادتان رفته است؟

حضور سعید جلیلی در مصلی

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما ۲۰ سال سابقه امنیتی داشتید و حرف می‌زنید منافع شخصی را بر منابع ملی ترجیح می‌دهید من آقای روحانی را نصیحت می‌کنم سخنی نگویید و کاری نکنید که اگر فردا نوارش را گذاشتند مثل وعده‌هایتان بگویید ما نگفتم.

حجت الاسلام رئیسی افزود: ما اعلام کردیم که نه بازگشت به گذشته  و تحمل وضع موجود تغییر به نفع مردم. من زندگی استادی را دیدم که سخنرانی می‌کرد مردم می‌گفتید آقای بهشتی چرا می‌گویی؟ می‌گفت: امام گفته باید مصالح کشور را رعایت کنم. آقایان ما می‌گوییم فرارتر از جناح‌ها احزاب در یک فضای کاملا مردمی عمل‌ کنیم؛ وضعیت بیکاری فقر و فساد در شان ملت ایران نیست ما پیروی از شهیدان انقلاب که امور نشد را شدنی کردند، وارد صحنه شده‌ایم و اعلام می‌کنیم هم می‌خواهیم، هم می‌دانیم  و هم می‌توانیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه انتخابات آتی، جشن مردمی خواهد بود، خاطرنشان کرد: انشالله نتیجه ۲۹ اردیبهشت به نفع مردم خواهد بود. با در دولت کار و کرامت از همه ظرفیت نخبگانی کشور و همه دغدغه مند بهره خواهعیم گرفت آقای دکتر قالیباف هم ظرفیت شخصی دارد هم ظرفیت اجتماعی و مدیریتی و ما همه این ظرفیت‌ها را در کار و کرامت استفاده خواهیم کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  ادامه داد: از همه ظرفیت کسانی که دغدغه مردم را داشته باشند در دولت کار و کرامت استفاده خواهند شد. با کمک مردم و جوانان، در دولت کار و کرامت دولتی جوان تشکیل داده و دولتمان دولتی جوان خواهد بود.

وی در پایان گفت: طبق آنچه قالیباف گفت همه تلاتش کنند هر کس در جمع خودش گفتوگویی چهره به چهره را شروع کنند تا همه مردم را به صحنه بیاورند.

حضور اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی در مصلی

حضور مداحان اهل بیت در مراسم سخنرانی سید ابراهیم رییسی در مصلای تهران

گلباران سید محرومان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 25
  • حسین IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    خدایا شکر ... رای ما یک کلام رئیسی والسلام
    • تازه مسلمان نروژی شجاع IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      روحانی یادت باشه رئیسی سرورته
    • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      دوئل اسلام ناب محمدی و اسلام اشرافی امریکایی دوئل سرباز امام زمان و دجال
    • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      کسانی که به دنبال انحراف انقلاب اسلامی و استحاله ماهوی نظام اسلامی هستند این آرزو را با خود به گور خواهند برد یریدون لیطفئوا نورالله والله یتم نوره ولو کره المشرکون
    • محسن ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      بعضی ها مردانگی رو از قالیباف یاد بگیرن. قالیباف: سردار مردانگی
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      رئیسی = عشق ملت
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      19 9
      اصلا عکسای خوبی نگرفتن فقط چند هزارتا موتورسیکلت دورتادور مصلی ردیف شده بود در خیابانهای منتهی به مصلی ترافیک بیداد میکرد اگر عکسهایی که خود مردم گرفتن رو بگذارید خیلی از اینا بهتره واقعا عکسای خبریتون ضعیف عمل کرده‌اند
    • مهران IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      32 28
      سردار با درایت / ممنون از این حمایت .
    • علی IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      17 29
      مشرق عزیزم ...من فدایی رهبرم ریسی انتخاب قلب منه... ترو خدا این شماره نظرات رو درست کنین ، همشون چند تا چندتا بالا میره ... از خدا می ترسم ...داداشم تقوا ... پیش خدا کم هم زیاده ...عزیزم تقوا... قربونت برم یاعلی
    • سعيد IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      19 15
      از يك تازه مسلمان بعيده همچين قلمبه سلمبه نوشتي بيشتر ميخوره يه طلبه باشي تو جوزه تا يه تازه مسلمون نروژي
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    ماشاءالله به امت حزب الله
    • حسین PL ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      96 50
      در عکسها دیدم واقعا از همه اقشار با هر تیپ و ظاهری هستند ، یاد صحبتهای رهبر بزرگوار انقلاب افتادم که فرمودند جوانها ممکنه ظاهرشون اونطور که دلخواه ما هست نباشه ولی‌ دلهاشون متعلق به این جبهه هست (با و جبهه‌ حق و آزاد‌گی و انقلاب همراه) , این را به وضوح می‌شه در این اجتماعی عظیم دید.
  • احمد IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    و این طور بود که ایرانیان اقتدار خود را نشان دادند و حکومت اشرافیت 4 درصدی رو برانداختند
  • علی IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    آخر هفته روحانی رفته
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    درود برمردم پایتخت
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    ماشالا
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    درود بر قالیباف سلام بر رییسی
  • رسول IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    احسنت به مردم فهیم ایران که نمیخواهند بار دیگر گول بخورند
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      47 27
      گول نخوردن , گول زدن!
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    درود بر رئیسی
  • نسرین IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    ان شاءالله شنبه پیروزی آقای رییسی در انتخابات رو جشن بگیریمٰٰ با یاری امام زمان ان شاءالله
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    الحمدالله. تبلیغ چهره به چهره و دعا کردن بهترین راه برای پیروزی سید بزرگوار.
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    الله اکبر.با یاری امام زمان پیروزیم
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    بیشتر از 100 هزار نفر بودن
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      75 30
      300 هزار نفر
    • فدایی رهبر IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      75 60
      با اجازتون فعلا 300 هزار نفر تخمین زده شده.... بله!اینجوریاست..... چراغی را که ایزد برفروزد/هر آنکس پف کند ریشش بسوزد
  • نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    انقلاب زنده است تا همیشه
  • US ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    83 67
    مهم صندوق رایه . این کار ها درست نیست. آقا فرمودند تکلیف انتخابات رو صندوق ارا مشخص می کنه نه کف خیابون
    • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      12 11
      کف خیابان هم یک نشانه و تخمین است.
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    ملت اومد تومیدون/خداحافظ فریدون
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      نه نانی و نه آبی/خداحافظ روحانی
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    جـــــــــــــــــــونم انقلابیون
  • مصطفی IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    جای سوزن انداختن نیست . کار تمومه .تو رو خدا همت کنید
    • اهوازی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      64 30
      نترس توی ورزشگاه تختی اهواز جلوی روحانی شعار دادند آخر هفته روحانی رفته
  • محمدرضا IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    فردا در مشهد مراسم هر دوکاندید همزمان برگزار میشود وخواهید دید سفره 4درصدی ها را قبل از جمعه جمع می کنیم
  • حامد IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    تیر خلاص
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    89 40
    احسنت به مردم فهیم وبا بصیرت تهران
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    ساندیس هم میدن
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      55 33
      چند تا گرفتی
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      20 20
      تو مراسم روحانی میدن!بدو برو گیرت بیاد
  • abbas IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    تو تهران این جمعیت عددی نیست ... خودتونو گول نزنید..
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      92 50
      ایران فقط تهران نیست برادر . تهران تنها پایگاه روحانی ست
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      87 34
      نه 12 هزار عددیه
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      90 53
      تو تهران برای مراسم روحانی اتوبوسی آدم آوردند اما مصلی امروز با حضور خودجوش مردم مملو از جمعیت شد.
    • 90 ES ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      47 28
      بزرگوار یه سری به سایت عصرایران بزن حتی حاضرنشده یه عکس ازاین جمعیت بزاره بعدمیگی عددی نیست
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      10 17
      12000>300000 البته اگه حامی روحانی باشی!
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    یا امام رضا - خادم الرضا
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    80 38
    ضربه گیر کشید کنار
  • حاج منصور ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    75 52
    از مردم تهران بخاطر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دلم شکسته بود،ولی حالا بخاطر این حضورشان در مصلی دلم شادشد ودستشان را می بوسم
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    93 47
    دولت بی لیاقت لوله شد و فنا رفت!
  • مسعود IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    84 50
    دولت 4 درصدی ؛ چهار ساله هی حرف زدی.
  • مهرداد IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    77 44
    خداحافظ روحانی/شعار هر ایرانی
  • ناشناس IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    77 41
    درود بر این ائتلاف /دولت ضد فساد
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    38 22
    ناشناس19:28 ببخشید حلال کنید اشتباه به شما منفی دادم
  • علی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    97 54
    تهرانی های عزیز...دیروز ما اصفهانی ها دخل یاوه گویان دجال صفت اشرافی رو اوردیم....امروز نوبت شماست دمتون گرم و ایول
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      14 13
      بارک الله ، حقیقتا عالی بود .
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    43 34
    شعار هر ایرانی خداحافظ روحانی
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    18 16
    هد شات
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    42 42
    رای ما سید مظلوم ما
  • محمد IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    39 55
    هوشیار باشید .به روستاهای گرمسار سفرکنید تا ببینید این دهداریها پول از کجا اورده اند در ورودی هر روستا بنر بزرگ روحانی را زده اند اگر پول ندارید پس........................
  • احمدی IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    23 31
    رئیسی جمهور...
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    66 75
    جسارت باشه عرض میکنم امروز 6 برابر این جمعیت در سخنرانی روحانی و جهانگیری در شیراز و اهواز و زنجان حضور داشتند.
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      16 20
      زپرشک گوگولی . باختین رفت
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      15 21
      کل جمعیت اهواز و شیراز و زنجان یک چهارم جمعیت مصلی هم نبود.
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      19 23
      روحانی آخر هفته رفته .
    • ناشناس IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      16 12
      منم بلدم با وعده نمره و پول و تعطیل کردن مدرسه ها و ادارات به زور ملتو بکشونم اونجا . خوبه فیلماش همه جا پخشه که همه میگن به ما گفتن بیاید پول میدیم !!! دیگه ملت خیلی باید هالو باشند که باور کنن اهوازیا طرفدار روحانین !!! هر کجای کشور طرفدار روحانی باشه اهواز ازش متنفره .
    • ناشناس IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      9 8
      ناشناس 21:13 یعنی در نظر شما، عدد شش تا ده هزار شش برابر سیصد هزار است؟!!!!!! چطوری حساب کردی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      15 11
      اولا که اهواز کانل پر نشده بود اون هم یک استادیوم کوچک زنجان و شیراز هم که سالن ورزشی بودن فقط با چه منطقی سالن ورزشی رو با مصلی مقایسه می کنی؟؟
  • کیمیا IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    53 49
    سلام بر ریسی درود بر قالیباف من خودم رفته بودم بسیار عالی بود انشاءالله پیروزی از آن ماست. روحانی بای بای هیلی باشکوه بود تمام حیاط مصلی پر بود
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    49 46
    یا حجه ابن الحسن ........ کلیدو بگیر از حسن
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    42 22
    فری فرار کن...
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    50 37
    از اقای رییسی خواهشمندم تو دولتشون فقط مردم رو فراموش نکنن
  • Mohamad IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    15 17
    سلام دوستان کسی میدونه امروز مجری اول برنامه کی بود؟ ایا اقای روح الله بهمنی بود؟
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    56 31
    یا علی برای جمع کردن بساط دروغ گویان اصلاحاتی و اعتدالی
  • مهدی IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    15 10
    ************ *********** هم وطنای عزیزم خواهشا عاجزانه التماس می کنم در هر صنفی که هستید چه دانشجو در کلاس درس چه یک بازاری میان کسبه ها چه یک همسایه در محله یا مجتمع مسکونی خود این چند روز تا می توانید تبلیغ چهره به چهره کنید اطلاعات خودتون را شب ها بالا ببرید تا با چنته پر بحث کنید با افراد و روزها تبلیغ چند روز بیشتر نیست کمتر خوابیدن و کمتر استراحت کردن ارزش داره در فضای مجازی در هرجایی که فرصت بود اصولی و با سلیقه تبلیغ کنید ان شاءالله بدون دور دوم اومدیم بالا ************ ************ از همه عاجزانه التماس می کنم
  • فاطمه IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    20 17
    امروز با عشق رفتیم. تیر خلاص بر دل دشمنان اسلام
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    29 19
    دیگه هیچکس یارای مقابله با ما رو نداره طرفدارای روحانی هم دیگه باخت رو قبول کردن و صداشون در نمیاد احسنت به ملت تهران
  • ناشناس IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    19 13
    رييسي گفت تقوي وكارامدي دو خصوصيت نظام اسلامي است كه جامعه را به سعادت دنيوي واخروي برساند ، ايا اين سخن از مكتب ائمه صلوات الله عليهم نيست ؟ من نتوانستم به مصلي بروم ولي دلم با انها بود
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    17 17
    دوست دارم رای روحانی ضرب در دو از آرای باطله کمتر باشه
  • اميد IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    15 4
    الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ آيه 18 سوره الزمر
  • نهضت جهانی صلوات IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    11 9
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم صلوات حللال مشکلات وفوق اتم وبزرگترین عبادت است ضمن تلاش جهادی برای تشویق وترغیب مردم مومن جهت حضور حداکثری وانتخاب اصلح با ختم های صلوات نیز برای انتخاب سید بت شکن یعنی سید ابراهیم رئیسی دعا میکنیم سهم شما 100 صلوات یاعلی اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • يك خوزستاني IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    30 15
    خيلي از افرادي كه به استقبال روحاني در سفر ئيروزش به خوزستان رفتن خوزستاني نبودن دانشجوياني بودن كه در استان ما درس ميخوانند و اتوبوسي به اهواز برده شدند راستي مشرق جان چرا يه گزارش از سفر ديروز روحاني نميزاري كه هم جمعيت كم بود هم خيلي ها به صورت اعتراضي شركت كرده بودند و از پلاكادها مشخص و هم از عدم استقبال و يا هيجان در زمان صحبت هاي روحاني كاملا مشهود
  • jamal IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    42 15
    خدایا به عزتت قسم یک بار دیگه عزت و اقتدار ملت رو با انتخاب سید بزرگوار ریسی به این کشور برگردان.آمین
  • نهضت جهانی صلوات IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    10 9
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم صلوات حللال مشکلات وفوق اتم وبزرگترین عبادت ضمن تلاش وفعالیت جهاد گونه جهت حضور حداکثری وانتخاب اصلح در دروزجمعه ضروری است برای انتخاب سید بت شکن یعنی سید ابراهیم رئیسی ختم های صلوات را ادامه دهیم سهم شما حداقل 100 صلوات تقدیم به 14 معصوم علیهم السلام یاعلی اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • علی IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    15 17
    خدایا شکرت
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    20 14
    درود بر همت مردم انقلاب اسلامی ایران ما با فرامین و رهنمود های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری فرد اصلح را انتخاب می کنیم جانم به فدای سید علی خامنه ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس