سریال

مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» بعد از ماه مبارک رمضان، به پخش شبکه دو سیما می‌رسد.

به گزارش مشرق،‌ امیر عباس کنی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» پیرامون روند پیشرفت و تولید این سریال گفت: هم اکنون مراحل تدوین سریال به اتمام رسیده است و امیر رجبی صداگذاری را انجام می‌دهد و عبدالرضا حیدری مراحل ساخت موسیقی را برعهده گرفته است.
 «شکوه یک زندگی» بزودی از شبکه دو سیما پخش می‌شود
 
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» در برهه‌های مختلف تاریخی روایت می شود و تنوع فصول در قصه دارد؛ سعید سالاروند مدیر جلوه های ویژه برای به کارگیری یکسری از تصاویر تاریخی دست به کار شده است.
 
کنی در پایان در خصوص زمان پخش این سریال اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» احتمالا بعد از ماه مبارک رمضان به روی آنتن می‌رود.
 «شکوه یک زندگی» بزودی از شبکه دو سیما پخش می‌شود
 
گفتنی است؛ سریال «شکوه یک زندگی» درباره تکریم همسران شهدا و جاویدالاثرهایی است که با استقامت و امیدواری برای رسیدن خبر و نشانه‌ای از عزیزان‌ خود، سال‌ها به تنهایی بارِ زندگی خود و فرزندان‌ را به دوش کشیدند و شکوهِ یک زندگی را به نمایش گذاشتند.
یحیی معلم جوان روستا، به عنوان نیروی داوطلب و مردمی، به جبهه‌های جنگ اعزام می‌شود؛ نارگل همسر جوانش که باردار است به همراه دو کودک خردسالش چشم انتظار بازگشت یحیی است که خبرهای مختلفی به نارگل می‌رسد، از شهادت تا مجروح  شدن و در نهایت خبر مفقودالاثر شدن یحیی. نارگل، اما روایت دیگری برای خود دارد. روایتی با طعم امید از شهادت، اسارت، مجروح شدن و سرانجام ...
«شکوه یک زندگی» بزودی از شبکه دو سیما پخش می‌شود
 
در این مجموعه بازیگرانی چون؛ بیتا سحرخیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، مریم کاظمی، حسام محمودی، مزدک رستمی، طوفان مهردادیان، کوروش سلیمانی، سوگل طهماسبی، الهام جعفرنژاد، افسانه ناصری، مینا نوروزی فرد، مهری آل آقا، ساقی زینتی، ژیلا شاهی و تعدادی دیگر بازیگران استانی مازندران مانند؛ سیدحسن حسینی، نیلوفر غلامی، رحمان غلامی، امیر بابازاده، فریماه مرزدار، سعدالله ولی‌زاده، رجبعلی بریمانی، فاطمه خلیل نژاد، حمیدرضا بختوه، سپیده عنایتی، رضا اسدی، محمد پناهی و … به ایفای نقش پرداختند.
نسخه اولیه فیلمنامه‌ این مجموعه به قلم شعله شریعتی نوشته شده و مرجان اشرفی‌زاده، فیلمنامه نهایی را به نگارش درآورده است.
 «شکوه یک زندگی» بزودی از شبکه دو سیما پخش می‌شود
 
 
سایر همکاران در این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:

طراح و تهیه کننده : امیرعباس کنی، نویسنده فیلمنامه اولیه : شعله شریعتی، نویسنده فیلمنامه نهایی : مرجان اشرفی زاده، کارگردان: رضا بهشتی، مجری طرح و مدیرتولید : مسعود انتظاری، دستیار تولید: امین آرمانفر، مدیر برنامه ریزی: فواد چاومه، دستیار اول کارگردان: بهرام ملکی علوی، دستیار دوم کارگردان: محمد عزیزی، منشی صحنه: سحر عقیقی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، مدیر تصویربرداران: حمیدرضا رحیم زاده، مدیر صدابرداری: عبدالرضا حیدری، مدیر تدارکات: محسن ولدخانی و مهران مداحیان، ساخت موسیقی: امیر رجبی، کارگردان پشت صحنه: علی نعمت اللهی، عکاس مصطفی کاظمی.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس