روحانی

حمید بهمنی گفت: شاید تنها قشری که بیشترین آسیب را از وعده‌های دولت یازدهم دید، قشر فرهنگیان، هنرمندان و فرهیختگان بودند، این را می‌توان از رفتار نه چندان کارآمد مسئولین مشاهده کرد.

به گزارش مشرق، حمید بهمنی کارگردان سینما در خصوص دولت یازدهم و عملکرد آن در حوزه فرهنگ و هنرگفت: شاید تنها قشری که بیشترین آسیب را از  وعده‌های دولت یازدهم دید، قشر فرهنگیان، هنرمندان و فرهیختگان بودند، این را می‌توان از رفتار نه چندان کارآمد، مسئولین مشاهده کرد.

حمید بهمنی کارگردان «آن مرد آمد» و «گلوگاه شیطان» با بیان اینکه وعده‌های آغازین دولت یازدهم امید بخش به نظر می‌رسید، اضافه کرد: طی انتخابات سال ۹۲ ما شاهد وعده های زیبایی از سوی دولت تدبیروامید بودیم و دولت با وعده حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف در صد روز، موفق به کسب آراء اکثریت شد اما طولی نکشید که وعده‌های انتخاباتی یک به یک ملغی و غیر اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه اوج این بی‌تدبیری و سردرگمی را می‌شود در مدیریت کلان سینما دید، تصریح کرد: بازتاب عملکرد دولت در جشنواره فیلم فجر نمایان شد و سینمایی که باید نشانگر عزت و غرور و افتخار ملت مظلوم ایران باشد، به ناگاه در شکلی باور نکردنی به رنگ سیاه نمایی درآمد و تمامی ناگفته‌های زشت را، به قاب تصویر سینمای جشنواره پسند اروپایی حک کرد. در این دوران فیلم های ساخته شد که پول و هزینه تولید آن توسط کشورهایی داده می‌شود که مردم بسیاری از کشورهای منطقه را به خاک و خون کشیده‌اند.

این کارگردان گفت: هدف سینمای ما این نبود، سینمای ما سینمای دلتنگی‌های عاشقانه وبرای رفع و حل مشکلات و به تصویر کشیدن ارزش‌های مردم بزرگ است ولی متاسفانه این هدف محقق نشد.

بهمنی در خصوص انتخابات پیش رو گفت: اینک مردم ما یکبار دیگر در پیچ خطرناکی از انتخاب اصلح برای گرفتن سکان قدرت و مدیریت قرارگرفته‌اند و اگر به قول مقام معظم رهبری اصلح انتخاب نشود، در آن دنیا باید رای دهندگان پاسخگو باشند و اگر دولتی اهل عمل، مردم دوست و به دور از تجمل و خودشیفتگی و اهل استفاده از نیروهای کارآمد و خوش فکر در تمام عرصه‌ها به خصوص فرهنگ انتخاب نشود، یقینا ضرر جبران ناپذیری به ملت شریف ایران و ارزش‌های انقلابی هزاران نفر وارد خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس