عباس آخوندی

مشخص نیست به پاس کدام خدمات مسئولان وزارت راه تمبر یادبودی با تصویر عباس آخوندی رونمایی کرده‌اند که یکی از وزرای دولت یازدهم است که نسبت به عملکردش بسیار انتقاد وجود دارد.

سرویس سیاست مشرق - در این روزهایی که دولت یازدهم به گونه‌ای خاص و به طور رسمی یله و رهاست و رئیس‌جمهور و معاون اولش درستادهای انتخاباتی خود مشغول به تبلیغات هستند و وزراء کلیدی دولت مانند محمد جواد ظریف نیز به طور غیرقانونی در میتنگ‌های روحانی حضور می‌یابند، برخی از وزراء نیز دست به کار شده و از خود تقدیر می‌کنند.

در همین رابطه عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در اقدامی عجیب و در حالی که هنوز در رأس مدیریتی این وزارتخانه قرار دارد، از تمبر یادبود خود رونمایی کرد.[1]

عباس آخوندی در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در حالی که برای رونمایی از تمبر یادبود ۹۰ سالگی راه آهن، نماد این تمبر را امضا می کرد، در اقدامی غیرمنتظره و عجیب از تمبر یادبود خود نیز رونمایی کرد.

در این مراسم که سعید محمدزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن و حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست نیز حضور داشتند، آخوندی پس از امضای تمبر یادبود گرامی داشت ۹۰ سالگی راه آهن، از تمبرهایی که از سوی سیدمحسن پورسیدآقایی مدیرعامل سابق راه آهن تهیه شده بود، رونمایی کرد.

در این مراسم اعلام شد این اقدام پورسیدآقایی، بدون هماهنگی با وزیر بوده و یک اقدام شگفتانه (سورپرایز) برای تقدیر از زحمات آخوندی بوده است.

البته معلوم نیست این خوش‌خدمتی‌ها چه پاداش‌هایی برای مدیران زیر دستی آقای آخوندی دارد اما سئوال مهم اینجاست که با این عجله از چه چیز کارنامه آخوندی تقدیر شده است؟ تمبر درواقع نماد یادبودی است که به پاسداشت و برای یادآوری خدمات شخصیت‌های بزرگ کشوری، چهره آنان و یا رویدادهای مهم ملی در آن نقش می‌بندد. اینکه چگونه آخوندی در چنین جایگاهی قرار گرفته است جای تامل و سئوال فراوان دارد؟

آخوندی وزیری است که مسکن مهر را مزخرف نامیده درجالی که خود در خانه اشرافی در لواسان زندگی می‌کند. وی در واقعه برخورد دوقطار در نزدیک ایستگاه هفت‌خوان سمنان که باعث فوت عده‌ای از هموطنان آذری‌زبان شد،‌ در جمله‌ای غیرمسئولانه بیان داشت که «جای نگرانی نیست، مسافران بیمه‌هستند.»‌ واقعه‌ای تلخ که در آن مدیرکل شرکت راه‌آهن به جای آقای وزیر مجبور به استعفا شد.

او اخیرا در برابر سئوال یکی از خبرنگاران میکروفن او را گفت و در برخوردی تند و توهین‌آمیز وی را بی‌عقل نامید و در زمان بازدید از فرودگاه مهرآباد در برابر گلایه مردم معترضی که از خدمات گران فرودگاه گلایه می‌کردند با حالت بی‌اعتنایی بیان داشت که « باید بیشتر ازت پول می‌گرفتن.»

حال باید پرسید که به پاس کدام یک از خدمات آخوندی از وی تقدیر شده و مردمی که سالهای بعد عکس وی را روی تمبرها می‌بینند چگونه از وی یاد می‌کنند؟ 


[1] http://www.mehrnews.com/news/3979640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خخخ IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    63 6
    یعنی یکم اگه اعتماد به سقف اینارو من داشتم با حشره کش به اسرائیل حمله میکردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس