کتاب دفاع مقدس

آمار فروش کتاب «وقتی مهتاب گم شد» از مرز 10 هزار جلد گذشت و این کتاب به عنوان پُرفروش‌ترین کتاب غرفه سوره مهر در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران معرفی شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نمایشگاه کتاب سی‌اُم پس از 10 روز، روز گذشته (23 اردیبهشت) به کار خود پایان داد. «سوره مهر» امسال نیز نشر برگزیده بخش بزرگسال شد و با ارائه کتاب‌های فاخر در حوزه ادبیات دفاع مقدس توانست توجه مخاطبین این حوزه را به خود جلب کند.


مسئولین این انتشارات در گفت‌وگو با خبرنگار ما کتاب‌های «وقتی مهتاب گم شد»، «گلستان یازدهم»، «کتاب»، «آبنبات هل‌دار»، «دختر شینا»، «گریه‌های امپراتور»، «آن‌ها» و «ضد» را کتاب‌های پر فروش این غرفه معرفی کردند.

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «وقتی مهتاب گم شد» منجر به پرفروش شدن این کتاب در بین کتاب‌های جدید سوره مهر در حوزه ابیات دفاع مقدس شد. دلنوشته سرلشکر قاسم سلیمانی بر کتاب نیز از اتفاقات جالب روزهای آخر نمایشگاه بود. بر اساس اخبار حاصل شده، فروش این کتاب در نمایشگاه سی‌اُم از مرز 10 هزار جلد گذشته، که در نوع خود یک رکورد جالب توجه است.

«گلستان یازدهم» روایتی از زندگی شهید چیت‌سازیان و «دختر شینا» نیز از کتاب‌های پرفروش امسال بودند. دختر شینا برای چندمین سال است که مورد توجه ویژه مخاطبین قرار می‌گیرد.

انتشارات سوره مهر امسال در حوزه ادبیات مجموعه آثار فاضل نظری را پُرفروش معرفی کرد و از «کتاب»، «آن‌ها»، «ضد» و «گریه‌های امپراتور» به عنوان پرفروش‌های این حوزه یاد کرده است.


سوره مهر امسال با 150 عنوان کتاب چاپ اولی و 200 دوره تجدید چاپ، امسال توانست نگاه و توجه طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به سمت خود جلب کند، تا همچنان در حوزه ادبیات دفاع مقدس از پیشتازان این حوزه به شمار آید.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس