کد خبر 725208
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
برنامه نود

برنامه شب گذشته نود با محوریت بررسی عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا روی آنتن رفت.

به گزارش مشرق، برنامه ۲۵ اردیبهشت نود با محوریت بررسی فینال جام حذفی، عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و حضور مربیان تیم های صعود کرده به لیگ برتر و ملی پوشان فوتبال ساحلی از ساعت ۲۲:۵۲ دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت.

عادل فردوسی پور اعلام کرد این آخرین برنامه فصل نود است اما پس از پایان بازی تیم ملی مقابل ازبکستان در روز ۲۲ خرداد یک ویژه برنامه نود از ورزشگاه آزادی روی آنتن خواهد رفت.

در ابتدا سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب بهترین مربی فصل لیگ برتر پخش شد.

خلاصه ای از  آنچه در برنامه امشب خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
قهرمانی غیرمنتظره نفت در جام حذفی، دایی با تیم بدون مالک و پول سهمیه گرفت
سفر به یکی از ناشناخته های لیگ بعدی، شور فوتبال در حرارت جم
گفت و گوی زنده با سرمربیان دو تیم صعود کرده به لیگ برتر

 
آنالیز عملکرد خط حمله پرسپولیس با زوج ویرانگر طارمی و علیپور پخش شد.

محمد احمدزاده بهترین بازیکن مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی و پیمان حسینی بهترین دروازه بان این مسابقات به استودیوی برنامه آمدند و گفت و گوی ویژه به بهانه سومی ملی پوشان ایران در جام جهانی با آنها انجام شد.

 نمودار بررسی تفکیک آرای طرفداران پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سایر تیم ها در شهرهای مختلف برگرفته از نظرسنجی هفته گذشته نود به نمایش گذاشته شد.

خلاصه مسابقه التعاون عربستان ۱-۲ استقلال پخش شد.

ترین های فصل شانزدهم لیگ برتر پخش شد که شامل بخش های زیر بود:


تیر دروازه های فصل: ۱- مهدی طارمی (پرسپولیس) ۲- اکبر ایمانی (پدیده) ۳- سرور جباروف (سپاهان) ۴- سامان نریمان جهان(ماشین سازی) ۵ - رضا نوروزی(صنعت نفت)


حرکات تیمی برتر فصل: ۱- استقلال ۲- سپاهان ۳- پیکان ۴- سیاه جامگان ۵- تراکتورسازی


موقعیت های از دست رفته فصل: ۱- محمد دانشگر(نفت تهران) ۲- فرزاد حاتمی(تراکتورسازی) ۳- مهدی طارمی(پرسپولیس) ۴- مرتضی تبریزی(ذوب آهن) ۵- میلاد بدرقه(فولاد)


پاس گل های برتر فصل: ۱- رحیم زهیوی(استقلال خوزستان) ۲- امیرارسلان مطهری(نفت تهران) ۳- صادق بارانی(پیکان) ۴- محمد ابراهیمی(تراکتورسازی) ۵- فرشید اسماعیلی(استقلال)


مهارهای برتر فصل: ۱- مهدی رحمتی(استقلال) ۲- مهرداد طهماسبی(فولاد) ۳- مجتبی روشنگر(پدیده) ۴- حامد لک(صبای قم) ۵- میلاد فراهانی(نفت تهران)


گل های برتر فصل: ۱- ایمان مبعلی(نفت تهران به پدیده)۲- سیامک نعمتی(پیکان به استقلال) ۳- امید جهانبخش(صبای قم به پیکان) ۴- امید نورافکن(استقلال به پدیده) ۵- گادوین منشا(پیکان به ماشین سازی)
 

ساعت ۲۳:۵۴ برای اولین بار نتایج نظرسنجی پخش شد که با شرکت یک میلیون و ۵۰ هزار نفر برانکو با ۶۵،۸ درصد اول بود و منصوریان با ۲۵،۹ دوم و علی دایی با ۴،۲ درصد سوم بودند.

 
گزارشی از حال و هوای خرمشهر  قبل از بازی تراکتورسازی و نفت تهران و بی خبری مردم شهر از برگزاری فینال جام حذفی در این شهر پخش شد. (ویدئو)



نکته ها: خراب کردن پنالتی ایران پوریان پس از ۱۲ پنالتی


نفت سیزدهمین قهرمان جام حذفی شد


دایی رکورددار قهرمانی جام حذفی شد


تراکتورسازی سه شکست در چهار فینال تاریخ جام حذفی


اولین پیروزی دایی مقابل قلعه نویی در ۹۰ دقیقه


پیروزی نفت برابر تراکتورسازی پس از ۵ بازی


رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی دایی در فینال جام حذفی


اولین قهرمانی دو تیم تهرانی در لیگ و حذفی پس از ۸ دوره

 قرعه کشی برنده خودروی لیفان ۸۲۰ انجام شد که از بین ۴۲۶ هزار نفر که بالای ۸۰ درصد در نظرسنجی برنامه های  این فصل شرکت کردند علی خدابنده از آبیک قزوین برنده شد و پس از قرعه کشی روی خط آمد و گفت و گو با او انجام شد.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم و علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود تیم های صعود کرده به لیگ برتر به استودیو آمدند و گفت و گو با آنها انجام شد.

آنالیزی درباره عملکرد موفق استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با مالکیت توپ کم و فوتبال واکنش گرا در ادامه به پخش رسید. (ویدئو)

آمار هایی از برترین تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد که پرسپولیس در مالکیت توپ و تعداد پاس برتر بود و استقلال در نرخ تبدیل شوت به گل. (ویدئو)

تیم منتخب بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در ادامه معرفی شد.

حیدر شکور کارشناس داوری روی خط آمد و داوری مسابقه فینال جام حذفی بررسی شد: پنالتی تراکتورسازی درست بود و مدافع نفت با بی احتیاطی خطا کرد. سرنگونی مهاجم تراکتورسازی در نیمه دوم خطا نبود و مدافع توپ را زد و ادامه بازی درست بود. سرنگونی آل کثیر در محوطه جریمه با دخالت اخباری دروازه بان تراکتورسازی خطا نبود و بازیکن نفت شبیه سازی کرد و هیچ برخوردی رخ نداد و باید کارت زرد می گرفت.

 فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ روی خط آمد و با تایید مشکلات ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی در خرمشهر اعلام کرد سال آینده پیش از انجام قرعه کشی مسابقات جام حذفی وضعیت چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان را بررسی می کنیم و در صورت تایید نشدن کیفیت آن محل فینال جام حذفی تغییر خواهد کرد.

فتاحی همچنین اعلام کرد در صورتی که مشکلات میزبانی تیم پارس جنوبی در شهر جم حل نشود بازی های این تیم در مرکز استان برگزار می شود. در صورتی که مشکلات مالکیت سپیدرود حل نشود این تیم اجازه حضور در لیگ برتر نخواهد داشت و در صورتی که مشکلات مالکیت نفت تهران هم حل نشود آخرین تیم سقوط کرده از لیگ برتر یعنی صبای قم به جدول اضافه خواهد شد.

 کلیپ جالبی از مصاحبه های عجیب علی نظرمحمدی در دوران بازیگری در ترکیب تیم های پگاه گیلان و استیل آذین پخش شد.

گزارشی از شهر جم و حواشی قهرمانی تیم پارس جنوبی در دسته اول در ادامه روی آنتن رفت.

تیم منتخب فصل فوتبال ایران براساس نمرات تیم آنالیز سایت برنامه نود به این ترتیب اعلام شد: علیرضا بیرانوند، محمد ایران پوریان، سیدجلال حسینی، احسان حاجی صفی، محمد ابراهیمی، کمال کامیابی نیا، امید ابراهیمی، محسن مسلمان، گادوین منشا، ساسان انصاری، مهدی طارمی(ویدئو)

 حواشی بازی آخر سپیدرود مقابل نساجی و صعود نماینده گیلان به لیگ برتر پخش شد.

شادی مردم رشت در سطح شهر پس از صعود سپیدرود به لیگ برتر بخش بعدی بود.

نمودار روند تغییرات تعداد هواداران پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی از سال ۸۸ تا امروز در نظرسنجی های نود به نمایش گذاشته شد.

 از ۹۰ تا ۹۰ با مرور حواشی هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد که شامل خبرهای زیر بود:
بازی دوستانه سه شنبه بعدازظهر در کرج با حضور علی پروین و بزرگان فوتبال به نفع زندانیان
خداحافظی البرز حاجی پور از داوری در بازی فینال جام حذفی
برگزاری مسابقه فوتبال بین سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک
علی دایی سرمربی سایپا شد و کمالوند به نفت آبادان پیوست
نشست صمیمانه شهردار اصفهان با باشگاه های سپاهان و ذوب آهن به بهانه هفته نکوداشت اصفهان
اولویت های استقلال در نقل و انتقالات از زبان منصوریان

 داود حقدوست سرمربی خیبر خرم آباد روی خط آمد و درباره شائبه تبانی در بازی بین تیم های آلومینیوم اراک و فجرسپاسی صحبت کرد و گفت: این بازی را به طور کامل تماشا کنید و بی خیالی و عملکرد دروازه بان و بازیکن شماره ۶۶ آلومینیوم را ببینید. مدرک ما فیلم بازی است و آن را به کمیته اخلاق ارائه می کنیم تا رسیدگی شود. شهرداری تبریز و یوونتوس با همین اتهام به دسته پایین تر سقوط کردند و مطمئن باشید ما به حق خودمان خواهیم رسید.

بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور بخش بعدی بود که در ادامه پخش شد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه نفت روی خط تلفنی آمد و درباره تهدید باشگاه نفت به منحل شدن گفت: سال قبل که استقلال خوزستان قهرمان شد هیچ کس جرات نداشت بحث مالکیت و منحل شدن این تیم را مطرح کند چون بلافاصله استاندار و سایر مسئولان شهر روی گوشی مسئولان فدراسیون تماس می گرفتند و مانع این اتفاق می شدند اما نفت تهران چون لابی سیاسی ندارد و عضو هیئت رئیسه فدراسیون پشت آن نیست و استاندار و شهردار و نماینده مجلس و عضو شورای شهر از آن حمایت نمی کنند این اتفاق می افتد.
وی ادامه داد: اداره دارایی به ما نامه زده و اعلام کرده به خاطر بدهی مالیاتی بالا پروانه این تیم باید لغو شود. ما اجازه نخواهیم داد چنین کاری کنند و آنهایی که خیال لیگ برتری شدن و کسب سهمیه آسیا با حذف نفت تهران را دارند این خیال را از سر خود بیرون کنند. تا امروز سکوت کردیم اما مطمئن باشید اگر چنین اتفاقی بیفتد اجازه نمی دهیم در این فوتبال سنگ روی سنگ بند شود و شروع به روشنگری درباره فوتبال در رسانه ها خواهیم کرد.

با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت ۲:۴۰ بامداد سه شنبه پایان رسید. در نهایت با شرکت یک میلیون و ۷۸۶ هزار نفر، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با کسب ۶۴،۴ درصد آرا بهترین مربی فصل از نگاه مردم شد و علیرضا منصوریان با ۲۶،۱ و علی دایی با ۴،۷ درصد آرا دوم و سوم شدند.

 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس