محمدی عراقی

‌محمود محمدی عراقی در نامه‌ای خیرخواهانه به حسن روحانی از وی خواست به واسطه مواضعی که در مناظره‌های انتخاباتی اتخاذ کرده است، استغفار و از ملت ایران عذرخواهی کند.

 به گزارش مشرق، محمود محمدی عراقی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای خیرخواهانه به حسن روحانی از وی خواست به واسطه برخی مواضعی که در مناظره‌های انتخاباتی اتخاذ کرده است، استغفار و از ملت ایران عذرخواهی کند.

در این نامه آمده است:

«اللهم و انطقنی بالهدی و الهمنی التقوی»

جناب آقای دکتر حسن روحانی حفظه‌الله و هداه

ریاست محترم جمهوری اسلامی و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

 با سلام، احترام و عرض خسته‌نباشید. از خدای بزرگ می‌خواهم و او را گواه می‌گیرم که آنچه می‌نویسم جز برای رضای او و خیرخواهی برای نظام و کشور عزیزم نیت دیگری نداشته باشم و از لرزش دست و بدی انشا و خط پوزش می‌خواهم.

جناب آقای روحانی، سخنان اخیر جنابعالی در مبارزات انتخاباتی به ویژه این جمله که «کسانی که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند!» حقیقتاً دل خانواده‌های شهدا را به درد آورد و در عوض دشمنان و منافقان را شاد و خشنود کرد.

دیدید که سازمان آدمکش و بی آبروی منافقین چگونه با شعف از شما خواستند که بگویید چند هزار از این اعدام‌ها در زمان مسئولیت شما بوده است؟! آقای روحانی، آیا حقیقتاً شما به سخن فوق باور دارید؟

آیا کسانی که در روز روشن مردم کوچه و بازار را به گلوله بستند و شهیدان محراب صدوقی‌ها و دستغیب‌ها و اشرفی اصفهانی‌ها و شهید مدنی تبریزی‌ها را ترور کردند قاتل و آدمکشند یا کسانی که این قاتلان جانی را محاکمه و مجازات کردند؟!

یکی از کوچک‌ترین و گمنام‌ترین این شهیدان دوست جنابعالی و پدر من بود که به جرم نمایندگی مردم شریف کرمانشاه هنگام بازگشت از مسجد و پس از نماز عشا با رگبار تیم ترور منافقین به خون غلتید.

جناب روحانی، فکر می‌کنید لحظه‌ای که او مانند هزاران شهید مظلوم دیگر در حالی که ۱۷ گلوله به سر و صورت و لب و دندانش اصابت کرده بود و خود را بر روی فرزندان کوچک و پدر پیرش انداخته و سپر کرده بود که به آنها صدمه‌ای نرسد و پدر پیر و جوانان قهرمانی که با او شهید و مجروح شدند در آن لحظه به چه می‌اندیشیدند؟ و برای ما چه میراثی را با خون خود به یادگار گذاشتند؟ البته انصاف حکم می‌کند بگویم که متأسفانه برخی دیگر از کاندیداها نیز حرف‌های بدی زدند و خیلی سیاه‌نمایی کردند و به نظام مظلوم و مردم  با فرهنگ ایران در این مناظرات خیلی جفا شد. اما انصافاً سخن شما در این میان «شاهکار» بود و ما را به شما این گمان نبود و این با «روحانی» که ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس می‌شناختیم فرسنگ‌ها فاصله داشت.

جناب آقای روحانی، جنابعالی رئیس‌جمهور مستقر در کشور و ملتی هستید که صدها هزار شهید و جانباز و آزاده و ایثارگر تقدیم این انقلاب کرده که حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار نفر از آنها به دست منافقان ترور و قتل عام شدند، آیا فکر نمی‌کنید که این سخن شما در دنیا، دفاع از منافقان و تطهیر آن جنایتکاران تلقی خواهد شد؟

آیا فکر نمی‌کنید با این کلمات خواسته یا ناخواسته دل چند هزار فرزند و همسر و مادر شهید را سوزاندید و اشک آنها را جاری نمودید؟ آیا چند هزار رأی یا پیروزی بر رقیب ارزش این همه دل شکستن را دارد؟

جناب دکتر، خواهش می‌کنم لختی با خود و خدای خود در خلوت و به دور از هیاهو و غوغاهای انتخابات با خود بیندیشید: وقتی می‌گویید رقیبان شما «می‌خواهند آرامش منطقه را بر هم بزنند و ناامنی را به کشور بازگردانند» مردم چه فکر می‌کنند؟ و دشمنان چگونه سوءاستفاده می‌کنند؟ تا جمهوری اسلامی را سبب جنگ و ناامنی در منطقه آن هم از زبان بالاترین مقام اجرایی کشور که رئیس شورای عالی امنیت ملی است معرفی نمایند؟

آیا جنابعالی واقعاً به این سخن باور دارید که در این نظام «زبان‌ها را بریدند و دهان‌ها را دوختند؟!» ممکن است بفرمایید کی و کجا و توسط چه کسی زبان کسی را بریده‌اند؟ و اگر بر فرض محال چنین اتفاقی در جایی و زمانی افتاده ممکن است بفرمایید جنابعالی که اطلاع داشتید چرا تاکنون فریاد نزدید؟!

جناب آقای روحانی، آخرین سخن خیرخواهانه  این حقیر با شما آن است که اگر اینگونه سخنان شما از روی غفلت یا عصبانیت در برابر عداوت و اتهامات برخی رقیبان بوده است که البته خوب می‌دانید خطای دیگران هر چند بزرگ باشد مجوز زیر سؤال بردن ۳۸ سال عمر انقلاب اسلامی به عنوان اعدام و ... نمی‌شود؛ لکن به هر حال اگر آنچه گفته‌اید را باور ندارید و خطا می‌دانید (که ان‌شاءالله حتماً چنین است) اولاً بین خود و خدا استغفار کنید و ثانیاً هر چه زودتر از ملت بزرگ و فداکار و حق‌جوی ایران به ویژه خانواده‌های مظلوم شهیدان و جانبازان و همه ایثارگران عذرخواهی نمایید.

بار دیگر تأکید می‌کنم اینجانب به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارم و آنچه گفتم و نوشتم از روی احساس مسئولیت نسبت به انقلاب اسلامی، خون شهیدان و روح امام بود. منتظر پاسخ و اقدام شما.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    93 23
    با سیه دل چه سود خواندن وعظ نرود میخ آهنین به سنگ
  • منصور IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    17 3
    دیگه فایده نداره حرص مال و قدرت بر دل ایشان مهر زده
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    17 3
    روحانی تمام شد.دیگه در عرصه سیاست مهره سوخته ای بیش نیست.
  • هادی کلهر کلخورانی IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    14 4
    از دست پرورده دانشگاه گلاسکو انتظاری جز این نمی رود
  • کیا IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    10 3
    فاسقین یعنی همین؟
  • بنده خدا ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    10 4
    پدر دنیا درآید که بهترینها نیز در مقابل آن زانو می زنند ، این که حسن روحانی زبون در مقابل دنیا و آمریکاست
  • ناشناس US ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    12 4
    احسنت حاج آقا با این نامه حجت را بر روحانی و اطرافیانش تمام کردید.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    11 3
    احسنت
  • ناشناس IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    13 3
    برای کسب چند عدد رای دست به چه کارها میزنند البته آگه پرده ها کنار برود ماهیت اصلی عده‌ای نمایان میشود
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    29 3
    متاسفانه جریان غربگرا این یکی رییس جمهور را هم از ریل انقلاب خارج کردند. خیلی هدفمند کار کردند و نتیجه قطعی گرفتند.
  • مهدی IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    13 4
    چون آخرای عمر دولته،داره دست و پا میزنه
  • محمود IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    10 3
    روحانی مثل کسی که داره غرق میشه داره به همه جا چنگ میزنه تا خودش رو نگه داره
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    8 2
    باتشکر از جناب اقای عراقی عزیز با احترام به ایشان که در شورای انقلاب فرهنگی هم حضور دارند و با جریانات سیاسی و فکری حداقل 50 ساله ایران هم کما بیش اشنایی دارند و.. عرض میکنم مگر شما در شورای انقلاب فرهنگی حضور نداشتید و مگر سند شوم و ضد فرهنگی و ضد اسلامی 2030 را ملاحظه نفرمودید پس چرا شما برای مردم نسبت به این دست مسائلی که طی 4 سال گذشته توسط اقای روحانی در کشور اتفاق افتاد روشنگری نکردید ؟ گیریم شما عنصر سیاسی هم نباشید ولی حد اقل یک عنصر فرهنگی و دینی که هستید . مسئولیت امر به معروف و نهی از منکر فرهنگی و دینی داشتید . شما و دوستان طرفدار گفتمان انقلاب اسلامی نمی بایستی انقدر کوتاه بیایید که مقام معظم رهبری خود به صحنه بیایند و بار همه چیز را به دوش بکشند .این گلایه برادرانه و دوستانه از شما برادر عزیز و دانشمند و فرزند شهید همیشه در ذهن دوستانتان هست . البته با حسن ظنی که نسبت به جنابعالی داریم این کوتاهی ها و قصور را پای کسالت شما میگذاریم .
  • سربدار IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    10 5
    درختی که چهار سال میوه نداده چهار سال دیگر نیز میوه نخواهد داد
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    10 5
    اینهمه کبر و تبختر و اشرافگرایی سوپرمیلیاردی و شیفتگی غرب نتیجش میشه بی سابقه ترین حضور انتخاباتی مردم در روز جمعه برای تغییر بنیادی اوضاع و نجات اسلام و مملکت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس