کد خبر 725053
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
سخنرانی مصطفی میرسلیم در دانشگاه تبریز

نامزد انتخابات توسعه امکانات ورزشی را یکی از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: باید جوانان بتوانند خودشان را نشان دهند تا آثار مثبتش برای خود جوانان و جامعه افزایش یابد.

به گزارش مشرق، سید مصطفی آقا میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه شبکه سوم سیما به سوالات جوانان پاسخ گفت.

میرسلیم در خصوص برنامه هایش برای رفع اعتیاد و بزهکاری های اجتماعی گفت: طبع جوانی به سمت درستی و پاکی است و باید در برنامه های مختلف به آن توجه شود، البته باید امکانات ورزشی را زیاد کرد زیرا اگر جسم جوان سالم باشد در برابر بسیاری از مشکلات ایستادگی می کند.

وی توسعه امکانات ورزشی و شرایط ورزش ارزان قیمت را یکی از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: باید جوانان بتوانند خودشان را نشان دهند تا آثار مثبتش برای خود جوانان و جامعه افزایش یابد.

وی ادامه داد: جوانی از آسیب های اجتماعی در امان می ماند که بدنی سالم داشته باشد.

میرسلیم تامین مسکن ارزان را برنامه خود برای جوانان اعلام کرد و گفت: مسکن ارزان البته به معنای مسکن بی کیفیت نیست بلکه دولت باید زمین ارزان را برای ساخت مسکن درست و با کیفیت در اختیار مردم بگذارد. اقتصاد مسکن یک راه دیگر برای تامین مسکن جوانان است، بزرگ ترها باید از جوانان حمایت کنند و از طرف دیگر اجاره ای که پرداخت می کنند برای اقساط خانه حساب شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه 30 درصد از تولیدات کشاورزی به دلیل وجود نداشتن صنایع بسته بندی از دست می رود، افزود: باید شرایط ارتباط و همکاری دانشگاه ها با صنعت را فراهم کرد تا زمینه اشتغال گسترش یابد. برای وضع کنونی باید شرایط را مهار کرد، یعنی به شرکت‌هایی که در حال ورشکستگی است کمک و شرایط فعالیت شرکت های ورشکسته را فراهم کرد. دو روز حقوق جوانان را از محل هدفمندی یارانه‌ها به این شرکت‌ها می دهیم تا آنها ترغیب شوند از جوانان استفاده کنند.

وی ادامه داد: باید با اتخاذ راهکارهای درست تورم مخرب را مهار کرد؛ البته نباید با رکود به این مهم رسید. من معتقدم اشتغال مهمتر از کنترل تورم است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس