عکس/ انتقال اتوبوسی هواداران روحانی به ورزشگاه آزادی

همایش طرفداران روحانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی با حاشیه هایی همراه بود.

سرویس سیاست مشرق- همایش طرفداران حسن روحانی در مجموعه ورزشی آزادی در حالی برگزار شد که این مراسم با حاشیه هایی همراه بود.

این همایش بعدازظهر روز قبل در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

_ قبل از آغاز رسمی برنامه، موسیقی از بلندگو های استادیوم پخش می شد و حاضران همراهی می کردند. در این بین شعر «به رقص آ» از محسن چاووشی هم پخش شد و حاضران همراهی کردند اما ربط این موسیقی به این جلسه برای حضار مورد سوال بود.

_ در حالی که هنوز مراسم آغاز نشده بود، جمعیت حاضر شعر دوباره ایران را تمرین می کردند و مجری برنامه با تاکید دائم بر محکم تر پای کوبیدن از حاضرین خواست تا وقتی کلام پخش شد گوشی های خود را با عکس رئیس دولت اصلاحات بالا بگیرند.

_ مسئول انتظامات در بلند گو به کسانی که مامور تامین نظم سالن بودند اعلام کرد اگر افراد نامه ای برای رئیس جمهور داشتند، دریافت کنید تا به نهاد ریاست جمهوری تحویل داده شود. وی تاکید کرد البته قرار نیست اینجا کسی برای رئیس جمهور نامه فدایت شوم بنویسد.

_ تعدادی از جوانان حاضر در سالن پلاکارد هایی در دست داشتند و از روحانی خواستند در مورد «سندیکای کارگری» تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

_ در حالی که دمای هوای سالن مراسم گرم و خفه کننده بود، دو کولر گازی در جایگاه سخنرانی روحانی روشن بود تا دمای جایگاه سخنرانی را به دمای مطلوب روحانی برساند.

_  نماینده تهران فرید موسوی، که به نظر می رسید هیچ‌کس او را نمی شناسد از جوانان خواست ۲۹ اردیبهشت ‌پای صندوق های رای حضور یابند.

_ در ادامه الهام پاوه نژاد بازیگر صدا و سیما از جوانان حاضر در جلسه خواست به روحانی رای بدهند تا زن و مرد در کنار هم بتوانند در استادیوم حضور یابند.

_ حضور بازیگران و ورزشکارانی که برای اولین بار دم از سیاست و طرفداری از روحانی می زدنند.

_ محسن هاشمی هم در میان حامیان حسن روحانی حاضر شد تا از این فرصت برای تبلیغات انتخاباتی خود در شورای شهر تهران استفاده کند.

_ در پارکینگ همایش حسن روحانی اتوبوس هایی به چشم می خورد که پلاک برخی از آن ها متعلق به شهر های دیگر از جمله کرج، قم و شهر قدس و ... بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ا IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    62 26
    هیچکدوم از این سیاسی ها و ورزشکارا شاید اصلا به روحانی رای هم ندهند. فقط اومدن که از گوشت قوربونی یه سهمی ببرن
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    62 77
    استفاده از اتوبوسهاي شركت واحد براي انتقال هواداران به استاديوم آزادي سوءاستفاده از بيت‌المال نيست آقاي روحاني؟
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    30 46
    آيا اين هنرمندان و ورزشكاران به فكر فقرا هم هستن؟!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس