مجتبی شاکری

آقای جهانگیری از ۱۰ میلیارد سرمایه گذاری خارجی می گوید اما در واقعیت می بینیم که تنها ۳ میلیارد عملی شده و مابقی روی کاغذ است؛ این ها دروغ است.

به گزارش مشرق؛ مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران گفت: در طول مناظرات تقسیم کاری بین آقای روحانی و جهانگیری تکرار می شد که براساس آن روحانی دائم از دولت قبل که در صحنه حضور نداشت می گفت و آنچه را هم که باید انجام می داد به آینده حواله می کرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: جهانگیری هم مسئول قطعه حذف شده ای بود که این قطعه همان کارنامه ۴ ساله دولت است بار آن را روی دوش دولت قبل می اندازد و آمارهای بی حد و حساب اعلام می کند.

به گفته وی، آقای جهانگیری از  ۱۰ میلیارد سرمایه گذاری خارجی می گوید اما در واقعیت می بینیم که تنها ۳ میلیارد عملی شده و مابقی روی کاغذ است؛ این ها دروغ است.

شاکری در گفت و گوی اختصاصی با ۱۳۷ آنلاین با بیان اینکه این ها به دنبال مشابه سازی هستند تا کارهای نکرده خود را با اتهام به مدیریت شهری و شهرداری تهران توجیح کنند خاطرنشان کرد: در مجموع مناظره راهگشا بود و نشان داد که فهرست مطول وعده های دولت روی زمین مانده و ۴ سال آینده هم همین خواهد بود.

عضو شورای شهر تهران با تاکید براینکه این دولت تعادل ندارد تصریح کرد: دولتی که وعده های ۱۰۰ روزه خود را انکار کرد و آن را وعده بی عقل ها دانست می خواهد ۴ سال دیگر بماند تا وعده ۱۰۰ روزه عملیاتی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجید IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    0 0
    در شورای شهر چه خبر است؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس