افشاگری قالیباف از فسادهای جهانگیری و دولت

به نظر می‌رسد که صداوسیما بایستی وقتی مقتضی به محمد باقر قالیباف اختصاص دهند تا به اتهاماتی که جهانگیری زده شد به طور مبوسط رسیدگی شود و ابهامات موجود رفع شود.

سرویس سیاست مشرق - سئوال اول مناظره سوم به اسحاق جهانگیری که زمزمه‌های کنار رفتن وی از انتخابات وجود دارد، افتاد. جهانگیری در اقدامی سعی کرد مناظره را با اتهام و ابهامات فراوان علیه حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف آغاز کند.

این درحالی است که قالیباف در پاسخ به اتهامات جهانگیری بیان داشت که مدارک و اسنادی که درباره فساد نزدیکان دولت وجود دارد، حاضر است و اما موضوع اتهاماتی که درباره شهرداری زده شد همه در مجلس بررسی شده و این موارد بیشتر اتهامات غیر مستند است.

وی در این باره گفت:‌ «مشکل صادرات حل نخواهد شد با وجود واقعا همین عملکرد روحیه 4 درصدی‌ها که اجازه نمی‌دهند چون منفعت آنها در واردات است. نکاتی را جهانگیری گفتند در این موضوع که دروغ آشکار است. این حتما باید رسیدگی شود گفتند که 2200 میلیارد دلار دزدی در املاک نجومی صورت گرفته باید ثبات شود  و این حق برای من است. شما بدانید در املاکی که گفته شد بنده خودم نامه نوشتم به دادستان کل رسیدگی کرد و اعلام کرد که جرم و تخلف سازمان یافته‌ای نبوده است.»

قالیباف ادامه داد:‌ «چون شما گفتید از من هر کسی هر چیزی دارد من می‌گویم این اخلاق شماست مثل اقای روحانی راست راست نگاه می‌کنید و دروغ می‌گویید. آقای جهانگیری املاک نجومی را خود شما بردید وقتی وزیر بودید همین زمینی که الان در ونک در منطقه 3 آمدید 350 متر زمین گرفتید متری 140 هزار تومان. ما املاک نجومی دادیم؟ ما دادیم به کارگران رفتگر بر اساس قانون. آقای روحانی حقوقدان است مجلس تحقیق و تفحص را وارد نداست چون سیاسی کاری کردید. شورا تحقیق و تفحص را روا ندانست چون شما سیاسی کاری کردید.»

بنابراین به نظر می‌رسد که کمیته تبلیغات انتخابات بایستی وقتی مقتضی به محمد باقر قالیباف اختصاص دهد تا به اتهاماتی که جهانگیری زده شد به طور مبوسط رسیدگی شود و ابهامات موجودی که در ذهن افکارعمومی نقش بسته رفع گردد لذا لازم است بعد از مناظرات، به اندازه کافی، وقت برای پاسخ به دروغگویی جهانگیری، به آقای قالیباف داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    22 78
    قالیباف بای بای جهانگیری عشق منی 22 اردیبهشت سالروز بای بای کردن قالیباف
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      46 14
      بیچاره ضربه گیر، بد ضربه ای خورد امروز
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      60 16
      29 اردیبهشت شاهد بای بای کردن دولت 4 درصدی ها خواهیم بود ان شاءالله .
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      48 13
      گرسنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره !! خخخ.
  • مسعود IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    61 11
    حتما"باید فرصت مناسب به دکتر قالیباف برای پاسخ به این تهمت دروغ آقای جهانگیری داده شود.
  • سینا IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    47 16
    درود بر رئیسی سید مستضعفان روحانی برود کلاس اخلاق و بفهمد به جای تو باید بگوید شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس