حسن روحانی

اصلاح طلبان کار سازماندهی شده برای برنده شدن در انتخابات انجام داده بودند. اما عملکرد مجلس ششم باعث شد تا ترکیب مجلس هفتم برعکس آن شود.

سرویس تاریخ مشرق- حسن روحانی در سال ۱۳۹۰ و در مصاحبه با یکی از نشریات به تحلیل دوره‌های مختلف مجلس می‌پردازد. وی که سابقه حضور در مجالس اول تا پنجم را در کارنامه خود دارد، در تحلیل نتایج انتخابات مجلس ششم می‌گوید:

[انتخابات مجلس ششم] بدلیل جو دوم خرداد بود. بخصوص بعد از حادثه ۱۸ تیر جو خاصی درست شده بود. مثلا در تهران همه دانش آموزان دارای سن رای دادن و همه دانشجویان را بسیج کرده بودند و گفته بودند حتما به ۳۰ نفر رأی دهید تا افراد جناح مقابل رای نیاورند. در حالی که مردم معولا ۳۰ نفر را نمی نویسند و تا حدود نفر بیستم، در کاغذ می نویسند. یعنی اصلاح طلبان کار سازماندهی شده برای برنده شدن در انتخابات انجام داده بودند. اما عملکرد مجلس ششم باعث شد تا ترکیب مجلس هفتم برعکس آن شود، زیرا در مجلس ششم دعوا و نزاع زیاد بود، در حالی که مردم مجلس شلوغ را دوست ندارند. در شورای شهر هم اینگونه شد و آنقدر در آن دعوا شد که منحل شد و دوره بعد از آن هم مانند مجلس هفتم(که بعدا تشکیل شد) شد. [۱]

۱- http://www.mashreghnews.ir/news/۵۱۵۸۶/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمودی IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
    19 8
    وقتی چیزی باب میل اصلاح طلبان نیست از ریشه نابودش میکنند ! رفتار ایوبی در برنامه هفت رفتار زنگنه و وزیر بهداشت و وزیر راه ! اگر از انها انتقاد شود اول خوب توهین و ناسزا میگویند و بعد دو روز کلا ان برنامه یا سازمان را نابود میکنند بعد میگویند ما دولت اعتدال و ازادی هستیم !!
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
    20 3
    شورای شهر را کلا منحل کنید به خدا این چه شورای که فقط توس فساد و هزینه برای کشورهایی... مگه چقدر پول میدن که تو محله ما شهریار فقط یکی 700 میلیون خرج کرده و کلی هر شب شام می داد به مردم
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
    13 1
    جناب سرهنگ روحانی !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس