کد خبر 722487
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
هواوی

هواوی آنر 8 پرو (Huawei Honor 8 Pro) تقریبا تمام ویژگی‌ها و امکانات گوشی‌های قدرتمند و گرانقیمت بازار را دارد، اما با قیمت 610 دلاری از اکثر گوشی‌های پرچمدار ارزان تر است.

به گزارش مشرق، به نقل از دیجی رو، بهتر است که برای بررسی این دستگاه از بدنه تمام فلزی‌ آن شروع کنیم. قاب گوشی همانند بیشتر دستگاه‌های خوب بازار فلزی بوده و کناره‌های آن با حالتی شیشه‌ای به سمت صفحه نمایش خمیده شده است. یک حسگر اثر انگشت دقیق نیز در قاب پشتی تعبیه شده که افراد با بلند کردن دستگاه می‌توانند به آسانی از آن استفاده کنند.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2560×1440 پیکسل بوده که تصاویری با رنگ‌های زنده و واقعی به کاربران ارائه می‌دهد. دستگاه‌های گران قیمت بازار مثل گلکسی اس 8 و گوگل پیکسل ایکس ال نیز دارای همین رزولوشن هستند. آنر 8 پرو دارای پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمندی است که بازی‌های سنگین و عملکردهایی مثل ویرایش تصاویر را به آسانی انجام می‌دهد. همچنین این گوشی دارای 64 گیگابایت حافظه داخلیست و در صورت نیاز می‌توانید از کارتهای میکرو اس دی نیز استفاده کنید.

در پشت دستگاه دو دوربین 12 مگاپیکسلی تعبیه شده که وضعیتی مشابه با دوربین‌های هواوی پی 10 دارند، به این صورت که یکی از آنها عکسهای رنگی و دوربین دیگر تنها عکسهای سیاه سفید ثبت می‌کند. عکسهایی که با استفاده از دوربین رنگی گرفته شده کیفیت بسیار خوبی دارند و نوردهی تصاویر به خوبی انجام می‌شود. عکسهای سیاه سفید نیز کنتراست بالایی دارند و به کاربران اجازه می‌دهند تا بدون استفاده از هیچگونه فیلتر و ویرایش نرم افزاری تصاویری هنری و زیبا خلق کنند.

البته کنتراست و اشباع در عکسهایی که با استفاده از دوربین رنگی گرفته شده بالاتر از گلکسی اس 8 است و در برخی موارد حس غیر واقعی بودن منظره را به بیننده منتقل می‌کند. در صورتی که به دنبال گرفتن عکسهایی هستید که نورپردازی و رنگها به دقت در آنها انجام شده گلکسی اس 8 را انتخاب کنید، اما اگر به دنبال ثبت تصاویری هستید که می‌خواهید آنها را در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام به اشتراک بگذارید آنر 8 پرو شما را نا امید نمی‌کند.

با استفاده از دوربین 8 مگاپیکسلی جلوی گوشی می‌توانید سلفی‌های بسیار با کیفیتی بگیرید. عکسهایی که با این دوربین گرفته می‌شوند دارای رزولوشن بالا بوده و رنگها در آنها به خوبی ثبت شده است. همچنین می‌توانید با استفاده از حالت زیبایی یا Beauty Mode پوست خود را شفاف تر و روشن تر کنید.

بدلیل وجود صفحه نمایش بزرگ 5.7 اینچی و باتری 4000mAh، ابعاد گوشی بزرگ بوده و برخی افراد برای تایپ یک دستی حروف به مشکل بر خواهند خورد. با اینکه هواوی اعلام کرده که آنر 8 پرو با یک بار شارژ کامل بیش از دو روز قابل استفاده است، اما در تست‌های واقعی‌ای که انجام شده این گوشی عملکرد نسبتا ضعیفی داشته است. در بررسی‌های انجام شده این گوشی قادر است تا 10 ساعت بدون وقفه مورد استفاده قرار بگیرد، این در حالیست که در تست‌های مشابه زمان ثبت شده برای گلکسی اس 8 شانزده ساعت و هواوی پی 10 پانزده ساعت بوده است.

البته در صورتی که از گوشی برای کارهای روزانه خود استفاده کنید و مدت زمان زیادی را برای دیدن ویدئو یا پیدا کردن مسیر صرف نکنید می‌توانید با یکبار شارژ حدود یک روز کامل از گوشی خود استفاده کنید. کم کردن نور صفحه و خاموش کردن GPS و وای فای نیز به افزایش طول عمر باتری کمک می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم که بازی کردن و مشاهده ویدئو با استفاده از گوشی را به زمانی موکول کنید که در خانه هستید.

متاسفانه آنر 8 پرو برخلاف اکثر گوشی‌های پرچمدار بازار ضدآب نیست. با اینکه قیمت این دستگاه کمتر از گوشی گرانقیمتی مثل گلکسی اس 8 است، اما شما می‌توانید با صرف هزینه کمتری نسبت به هواوی، پرچمدار سال گذشته سامسونگ که ضدآب است را خریداری کنید.

در مجموع می‌توانیم نتیجه بگیریم که آنر 8 پرو دستگاهی در حد گلکسی اس 8 نیست، اما در صورتی که به دنبال خرید یک گوشی قدرتمند با ویژگی‌های زیاد اما صرف هزینه کمتری هستید پیشنهاد می‌کنیم که به آنر 8 پرو نیز نیم نگاهی داشته باشید. ال جی جی 6 و وان پلاس 3 تی از دیگر رقبای این پرچمدار ساخت هواوی هستند.

منبع: دیجی رو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    22 6
    مفت تبلیغ کنید
  • حسن IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    0 0
    چرا تبلیغ کالای خارجی در چنین سایتی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس