کد خبر 722478
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
قتل

زن جوان که شوهر عراقی‌اش را با سه گلوله در خیابان دروس تهران کشته بود، با انتقال به محل تیراندازی در حضور کارآگاهان جنایی صحنه قتل را بازسازی کرد.

به گزارش مشرق، سارا 24 ساله، شوهر عراقی 38 ساله‌اش را 9 اردیبهشت امسال با شلیک سه گلوله در خیابان دروس تهران به قتل رساند و ساعاتی بعد بازداشت شد.

او در جریان تحقیقات پلیسی گفته بود بدون اجازه پدرم مخفیانه با مقتول ازدواج کردم و دو فرزند دارم. روز جنایت با شوهرم ملاقات داشتم که دعوایمان شد و از ترس این‌که او به جانم سوءقصد نکند، وی را کشتم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. او روز یکشنبه همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محله دروس منتقل شد و در حضور آنها صحنه جنایت را بازسازی کرد و گفت: شوهرم روز حادثه مرا بشدت تحقیر کرد. او مخفیانه سلاحی به تهران آورده و آن را به من داده بود. روز حادثه زمانی که با هم ملاقات کردیم تا سلاح را به او بدهم، همه اتفاقاتی که در این چند سال بر سرم آمده بود، مقابلم چشمانم آمد. دیگر از دست بدرفتاری‌هایش خسته شده بودم. زمانی که کلت را خواست، آن را بیرون آورده و سه تیر به شوهرم شلیک کردم. کلت را هم مخفیانه کوچه بالایی پنهان کردم.

زن جوان به اتهام مباشرت در قتل عمدی شوهرش روانه زندان شد. این در حالی است که پزشکی قانونی سلامت روحی و روانی او را تائید کرده است.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس