کد خبر 722472
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
استقلال

سعودی‌ها اشتباه‌هات بد داور سریلانکایی را دلیل اصلی شکست التعاون برابر استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا می‌دانند.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از الریاضیه، استقلال توانست در آخرین بازی خود در  مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه‌ دو بر یک برابر التعاون عربستان به پیروزی برسد و به دور بعد راه پیدا کند.

رسانه‌های سعودی به شدت از عملکرد داوری در این دیدار خشمگین هستند تا جایی که اشتباه‌هات داوری را سبب شکست التعاون در این دیدار دانستند.

روزنامه الریاضیه عربستان نوشت که داور در حالی که "قربانی" بازیکن استقلال توپ را با دست زد خطای بازیکن التعاون را گرفت و یک پنالتی‌ آشکار را برای التعاون نگرفت که اگر این اتفاق می افتاد نتیجه‌ بازی به کلی تغییر می‌کرد.

مانوئل گومز، سرمربی التعاون هم در نشست خبری بعد از بازی اشتباه‌هات داوری را دلیل اصلی شکست تیمش دانست. او گفت‌:  اصلی ترین دلیل شکست ما در این دیدار اشتباه‌هات بد داور بود. داور بازی پنالتی آشکار ما را نگرفت. البته باید بگویم فرصت های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

بعد از پایان بازی عبدالله الدخیل، مدیر ورزشی باشگاه التعاون درحالی که بسیار خشمگین بود به طرف داور بازی حمله برد و به شدت از او به خاطر پنالتی‌ که به سود تیمش نگرفت انتقاد کرد، اما داور سریلاناکی بدون این که توجهی به مدیر التعاون کند از نیروهای امنیتی خواست تا او را اسکورت کنند و از زمین بازی خارج شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    5 1
    مشرق جان کاش به آفسایداعلام کردن گل درست استقلال هم اشاره میکردی البته این اتفاق توی بازی رفت هم اتفاق افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس